Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #1 Skrevet 17. desember 2012 Når jeg blir sliten ser jeg dårlig. Jeg ser det som er nærme, men ting som er mer enn 3 meter unna blir uklart. Jeg har supersyn til vanlig, og bruker kun briller på jobb da jeg har et øye som faller litt "ut" når jeg konsentrerer meg. Jeg glemmer det jeg skal gjøre om jeg ikke skriver det ned. Jeg glemmer hva ting heter, og får ikke sagt det jeg skal si, selvom det i hodet mitt er en hel setning.. Er det dette som kalles å være sliten?? Er mye alene med ungene, eldste har adhd og alt det medfører, pluss at jeg jobber 100% og er gravid og veeeeeeldig trøtt. Har ikke sovet ordentlig på 2 uker pga ymse småsykdommer hos eldste, hun sliter med mareritt også.... What to dooooO? Håpe at jula steller pent med meg? Noen tips til avslappningsøvelser jeg kan gjøre mellom ungene har lagt seg og jeg kollapser i senga? Anonym poster: 1d15b9b60d732918438ebb499c351451
TPK Skrevet 17. desember 2012 #2 Skrevet 17. desember 2012 Høres ut som du er sliten ja. Og jeg tror det er vanlig at synet endrer seg under graviditeten, spesielt i siste trimester. Og at du glemmer ting er nok det som kalles "graviditetshjerne", en slags tidlig utgave av ammetåken. Vet ikke helt hva det skyldes, men tipper på hormoner. Helt normalt Men det høres ut som du trenger å hente deg inn igjen. Har du vurdert sykemelding? Snakket med legen? Jeg ble sykemeldt pga søvnmangel på slutten. Det MÅ ikke være vondter og bekkenløsning for å sykemeldes.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #3 Skrevet 17. desember 2012 Høres ut som du er sliten ja. Og jeg tror det er vanlig at synet endrer seg under graviditeten, spesielt i siste trimester. Og at du glemmer ting er nok det som kalles "graviditetshjerne", en slags tidlig utgave av ammetåken. Vet ikke helt hva det skyldes, men tipper på hormoner. Helt normalt Men det høres ut som du trenger å hente deg inn igjen. Har du vurdert sykemelding? Snakket med legen? Jeg ble sykemeldt pga søvnmangel på slutten. Det MÅ ikke være vondter og bekkenløsning for å sykemeldes. Jeg er veldig tidlig gravid, og har slitt med dette lenge før jeg ble gravid. Så det kommer ikke av graviditeten, men jeg blir liksom ikke noe mindre sliten nå Har ikke snakket med legen om det nei.... og har stooore problemer med å få en sykemelding om jeg ikke er halvdau... Anonym poster: 1d15b9b60d732918438ebb499c351451
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå