Gå til innhold

Det er kun 9 av 40 barn i bhg!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pga sykdom! Det er drøyt... Det går feber, influensa, lungebetennelse og omgangssyke... Ringte å sa at min datter hadde fri idag, og hun beg å flire... Det var da hun fortalte det...

Uff, også nå... Rett før jul... Håper vi slipper unna!

Anonym poster: c31e290669168833bbd2fc9047d26fcf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går mye ja.. Vi hadde akkurat kommet oss etter influensa alle mann - startet med storesøster på 2, og endte med pappa! Til og med lillebror på 8 uker slapp ikke unna :/

Og i går spydde 2-åringen overalt, og vi andre venter bare på herligheten selv.. :/

Så gjør det dere kan for å forhindre smitte folkens!

(Men må mange butikken så må man på butikken..)

Anonym poster: 378e1e8c6ae30e322b904a83d6a87b47

Skrevet

Vi skal rett og slett ta fri ut uken... Både jeg og far jobber, men nå, rett før jul, gjør jeg det jeg kan for å slippe unna!!!

Hi

Skrevet

Det går lungebetennelse? Aldri hørt om før.

Anonym poster: 55041bfc196f32a4aaeee9049f31503a

Skrevet

Høres fornuftig ut å ta fri :-)

Vi er oppi det selv nå, 4 av 5 har/har hatt omgangssyken. Eldstemann ligger nå, vi andre er ferdige. Venter bare på at midterste skal få det nå. Han må få det tidlig denne uka hvis vi skal klare å gjennomføre planene våre. Familiebursdag hjemme hos oss på lørdag og juleaften hjemme hos oss på mandag. Vi må være smittefri pga svigermor som går på cellegift og dermed har svakt immunforsvar!

Skrevet

Høres fornuftig ut å ta fri :-)

Vi er oppi det selv nå, 4 av 5 har/har hatt omgangssyken. Eldstemann ligger nå, vi andre er ferdige. Venter bare på at midterste skal få det nå. Han må få det tidlig denne uka hvis vi skal klare å gjennomføre planene våre. Familiebursdag hjemme hos oss på lørdag og juleaften hjemme hos oss på mandag. Vi må være smittefri pga svigermor som går på cellegift og dermed har svakt immunforsvar!

Uff, jeg krysser fingrene for dere!!!

God bedring og god jul :)

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...