Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #1 Skrevet 17. desember 2012 Fortsatte de å røyke? Snuse? Drikke? Hvor ofte dro de ut? Hvordan endret det seg, eller endret det seg i det hele tatt? Akkurat funnet ut av jeg er gravid, så lurer litt på hva man kan forvente av partneren Anonym poster: 67039e6ebe7a9264cc59b5d9dc36d13d
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #2 Skrevet 17. desember 2012 Han drikker ikke, røyker ikke, snuser ikke og drar ikke på byen til vanlig, så var ikke mye endringer nei Han ble mer kosete og opptatt av å gjøre ting i huset. Anonym poster: 6c011c360f25bc93687c248c1dbb834d
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #3 Skrevet 17. desember 2012 min sluttet verken og drikke, snuse eller røyke, men det er noen år siden, var ute 1-2 ganger i uka! måtte faktisk ut å hente han på fest når jeg skulle føde. Da var jeg 6 dager OVER termin;) Dritt mann! Men alle er forskjellige, heldigvis;P Anonym poster: 5816ccc6fa303ad47c75778c679a45b5
Elsker livet Skrevet 17. desember 2012 #4 Skrevet 17. desember 2012 Han oppførte seg fint akkurat som før jeg ble gravid. Tobakk har han aldri brukt og alkohol drikker vi sjelden. Gå ut på byen o.l. er vel heller ikke noe vi driver særlig med. Å besøke kamerater o.l. har ikke blitt så ofte etter vi ble gift. De fleste har nok med sitt til daglig. Når jeg har vært gravid og etter at vi hadde fått barn prøvde han å være mer tilstedet slik at jeg fikk avlastning. Trengte mer søvn og slet veldig med hormontrollet inni meg. Føler du at han bør gå sjeldenere ut og drikke mindre bør du snakke med han. Ikke sikkert han selv ser på det om et problem eller noe han bør endre fordi du er gravid.
BubbleBee Skrevet 17. desember 2012 #5 Skrevet 17. desember 2012 Sambo har aldri vært så mye ute på byen, drikker veldig sjeldent, røyker ikke og snuser ikke. Så var ikke noen forandringer der Men han passer mye mer på meg nå enn før. Passer på å rydde og ordne i huset slik at jeg heller kan sitte i sofaen og slappe av. Han har skjemt meg bort helt siden vi fant det ut. Han var jo snill og god før jeg ble gravid også, men blir litt annerledes når man plutselig har en til å tenke på
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #6 Skrevet 17. desember 2012 min sluttet verken og drikke, snuse eller røyke, men det er noen år siden, var ute 1-2 ganger i uka! måtte faktisk ut å hente han på fest når jeg skulle føde. Da var jeg 6 dager OVER termin;) Dritt mann! Men alle er forskjellige, heldigvis;P Oh man.. Det hørtes ut som min eks det, når jeg gikk gravid! Bortsett fra at han røykte seg stein i tillegg..OG det fortsatte etter jeg fødte! Ja, det er godt folk er forskjellig Anonym poster: 5816ccc6fa303ad47c75778c679a45b5 Anonym poster: 67039e6ebe7a9264cc59b5d9dc36d13d
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #7 Skrevet 17. desember 2012 Han oppførte seg fint akkurat som før jeg ble gravid. Tobakk har han aldri brukt og alkohol drikker vi sjelden. Gå ut på byen o.l. er vel heller ikke noe vi driver særlig med. Å besøke kamerater o.l. har ikke blitt så ofte etter vi ble gift. De fleste har nok med sitt til daglig. Når jeg har vært gravid og etter at vi hadde fått barn prøvde han å være mer tilstedet slik at jeg fikk avlastning. Trengte mer søvn og slet veldig med hormontrollet inni meg. Føler du at han bør gå sjeldenere ut og drikke mindre bør du snakke med han. Ikke sikkert han selv ser på det om et problem eller noe han bør endre fordi du er gravid. Nei, han er ikke typen som drar ut mye og han sier han skal slutte å røyke.. Er bare det at jeg sluttet den dagen jeg fant ut at jeg at gravid, og det blir ikke enklere av at han røyker ennå han er generelt veldig flott, så er nok bare mitt hormontroll som begynner å ta over Hvor tidlig ble du hormonell? Å hva endret seg i deg? Anonym poster: 67039e6ebe7a9264cc59b5d9dc36d13d
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #8 Skrevet 17. desember 2012 Min er en rolig mann. Han drikker ikke, røyker ikke, snuser ikke, fester ikke, så har ikke merket noen forskjell jeg i allefall, hehe Jeg er akkurat sånn selv heldigvis. Anonym poster: bc0927778e8c7158fe16c095e3f23880
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #9 Skrevet 17. desember 2012 Svært glad! Ingen store "dårlige vaner" i form av noe særlig alkohol, ikke noe røyking i utgangspunktet osv. Så det var ikke neo problem. Har stilt opp max fra dag en i et trøblete svangerskap. Kjørte ut og inn til sykehuset dag etter dag og bodde der i noen dager da han fikk lov til det av sykehuset. Anonym poster: dc96258eaa017de39b7b7eaa8fb3e7bc
Catlady Skrevet 17. desember 2012 #10 Skrevet 17. desember 2012 Hva forventer du av mannen din egentlig ?
TPK Skrevet 17. desember 2012 #11 Skrevet 17. desember 2012 Han endret seg ikke på de områdene. Fortsatte å snuse og drikke som normalt. Det ser jeg ingen grunn til å slutte med, bare fordi jeg ble gravid. Men han var avholds de siste ukene før fødsel da. Kanskje med unntak av 1 øl. Men han har aldri vært typen som går på byen hver helg. Men han kunne fint drikke litt her hjemme med meg.
Elsker livet Skrevet 17. desember 2012 #12 Skrevet 17. desember 2012 Han oppførte seg fint akkurat som før jeg ble gravid. Tobakk har han aldri brukt og alkohol drikker vi sjelden. Gå ut på byen o.l. er vel heller ikke noe vi driver særlig med. Å besøke kamerater o.l. har ikke blitt så ofte etter vi ble gift. De fleste har nok med sitt til daglig. Når jeg har vært gravid og etter at vi hadde fått barn prøvde han å være mer tilstedet slik at jeg fikk avlastning. Trengte mer søvn og slet veldig med hormontrollet inni meg. Føler du at han bør gå sjeldenere ut og drikke mindre bør du snakke med han. Ikke sikkert han selv ser på det om et problem eller noe han bør endre fordi du er gravid. Nei, han er ikke typen som drar ut mye og han sier han skal slutte å røyke.. Er bare det at jeg sluttet den dagen jeg fant ut at jeg at gravid, og det blir ikke enklere av at han røyker ennå han er generelt veldig flott, så er nok bare mitt hormontroll som begynner å ta over :PHvor tidlig ble du hormonell? Å hva endret seg i deg? Anonym poster: 67039e6ebe7a9264cc59b5d9dc36d13d Sikkert mye lettere om han slutter å røyke, kanskje han kan gå over til å kun snuse om det hjelper deg? Jeg ble hormonell fra første stund og det slapp omtrent taket med en gang jeg har født. LItt ustabil de første dagene, men ikke så innihampen irritert at jeg følte meg som en okse som såg rødt og svart om en annen omtrent hele tiden. Helt forferdelig. Kunne irritere meg på at bussene var blå og ikke røde når jeg hadde lagt meg .f.eks. Hadde lyst å ringe å skjelle ut busselskapet for dårlig fargevalg. Eller at min mann hadde en teit vinkel på seteryggen når han kjørte bil. Dette gikk jo som oftest ut over min han. Noe som er greit fordi han forstår hvorfor og takler det.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 17. desember 2012 #13 Skrevet 17. desember 2012 Han røyker litt, men aldri i nærheten av meg. Så jeg regner med han fortsatte med det innimellom. Ellers er ikke min mann typen til å fly på byen eller drikke masse alkohol støtt og stadig, og han liker seg best sammen med meg og familien, så han både var og er den samme uavhengig av graviditet. Ellers avlaster han selvsagt når det gjelder husarbeid og han tar også "tungarbeidet" når det gjelder å ta seg av ungen vi har fra før. Jeg slipper altså "lettere unna" med det meste når jeg er gravid. Men det skulle jo bare mangle?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå