Gå til innhold

Brøytehelvete og snøjævelskap...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møkkadag!

Brukte en time til barnehagen på ubrøyta vei, med ovesvømmelser idag...

Og det snør fortsatt, men brøytebil har vi fortsatt ikke sett noe til. Hørte med kommunen, som bedyret at de var i gang med ryddingen 9.30, men de er fortsatt ikke her de skulle ha vært for lengst.

Måtte til og med legge på kjetting for å komme meg hjem igjen, så nå er jeg nødvendigvis bekymret for om veien er farbar i det hele tatt når junior skal hentes. Er ingen andre som kan hente heller hvis jeg skulle kjøre meg fast...

GAH!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, ikke så ille her. Godt du kan legge på kjetting, men det hjelper lite når andre kjører som idioter og kommunen ikke brøyter.

Skrevet

Er ikke mange bilene jeg møtte, så jeg var muligens eneste idioten uten 4x4 som er ute idag :P

Skulle liksom være så flink her hjemme idag, men landa her mens jeg speider etter brøytebilen, og angrer på at jeg ikke holdt guttungen hjemme.

Skrevet

Utrolig, da er det i det minste brøytet en vei... Bare synd det er feil vei da :P

Skrevet

Får håpe de brøyter riktig vei innen du skal avgårde.

Skrevet

De gjorde heldigvis det, men rakk å bli hårete føre igjen og. Men nå er i det minste junior trygt hjemme, sitter og spiser pølse med ketchup i hele fjeset :D

Så nå krysser vi fingrene for bedre vær imorra :)

Skrevet

Vi fikk regn, vi, så her er all snøen borte, nesten, fuglene synger og tror det er vår... 7 grader har det vært i dag..

Skrevet

Mandel, du MÅ jo bare bo her i Rogaland? ;)

Bor selv på Jæren, og nå er det plutselig barmark og vaaaaarmt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...