Gå til innhold

Blir aldri gravid jo...:(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er jeg straks inne i 9pp. Kjenner mensen smertene/murringene så smått har begynt å komme, slik de alltid gjør 2 dager før mensen kommer..:( Blir deppa av å alltid få mensen, månde etter månde... Deprimerende:( Når skal det være min tur??

 

Mensen er nesten på klokka, får positive eggløsningstester , men positiv graviditetstest kan jeg fortsatt se lenge etter.....:(

 

vet ikke hva jeg vil med dette, bortsett fra å klage litt...

 

Anonym poster: e18da992fcb5adcf23ef1dde3944d278

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er jeg straks inne i 9pp. Kjenner mensen smertene/murringene så smått har begynt å komme, slik de alltid gjør 2 dager før mensen kommer..:( Blir deppa av å alltid få mensen, månde etter månde... Deprimerende:( Når skal det være min tur??

 

Mensen er nesten på klokka, får positive eggløsningstester , men positiv graviditetstest kan jeg fortsatt se lenge etter.....:(

 

vet ikke hva jeg vil med dette, bortsett fra å klage litt...

 

Anonym poster: e18da992fcb5adcf23ef1dde3944d278

D

9 mnd er ingenting og langt innenfor normal tid. Har du noen grunn til å mistenke at noe er galt da? Du sier heller ikke noe om alderen din. Er du over 35 bør du oppsøke hjelp nå. Er du i 20 årene er det normalt å bruke 1-2 år.. Jeg er i min 20 pp og har sykdom, så nå blir det ivf.

 

 

Anonym poster: 674acefb3c69bec8a699743805c59bba

Skrevet

Og bare til trøst, vi brukte altså faktisk 7 år før første ble født.. Nå har vi tre;-), og de to siste kom til uten at vi hadde tenkt tanken, engang. Lykke til!

 

Anonym poster: 1b41d0c0a400328fb3a68839c4b28386

Skrevet

Hvis ikke jeg husker helt feil, så fikk jeg alltid litt mensmurringer rundt da jeg vanligvis skulle hatt mensen når jeg var gravid, så det er ikke sikkert du skal ta sorgen på forskudd.

 

Anonym poster: ceea992f7b7420eab29441dd52188471

Skrevet

Jeg synes 9 pp er lenge jeg... Jeg var heldig og fikk hjelp etter 5 pp (men det er uvanlig å få hjelp så tidlig da). Hvis jeg var deg ville jeg tatt kontakt med fastlegen. Det er sikkert ingenting galt med dere, men det kan jo være greit å få fortgang på tingene.

 

Det er vel også ganske typisk at ingenting skjer når man ønsker det så veeeeldig, men med en gang en slapper av litt, så blir en gravid :)

Skrevet

Jeg har det akkurat likt! Håpet på januarbarn først, men kan nå tidligst få oktoberbarn. Har så lyst så lyst til å bli gravid igjen. Med første klaffet det etter 9 pp, men andremann gikk det på 14 dager fra jeg sluttet på pillen. Nå drøyer det altså igjen. Skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre for å få fortgang i sakene. (Utenatt sex da:)

Skrevet

Samme her. Prøvd i nesten et halvt år nå, og er såååå lei av å vente!! Fikk dårlige nyheter igjen i helga, gikk ikke denne gangen heller. Prøver å si til meg selv at akkurat det barnet vi venter på var ikke klart enda, hehe, det kommer når det kommer, og da kommer vi til å være glade for at vi ikke fikk det til før, for da hadde vi ikke fått nettopp det barnet...

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Kommer an på alderen din ++ men om du er over 30 år ville jeg ha tatt kontakt med legen for å starte utredning. Det regnes vel ikke som "ufrivillig barnløshet" før det er gått et år, og mange bruker lang tid på å bli gravide selv om ingenting er galt.

Skjønner du blir lei deg av å ikke lykkes.

Lykke til og håper det klaffer for dere snart!

 

Hilsen ei som etter 8 år endelig er gravid ;)

Skrevet

Ei jeg kjenner sleit i 10 år, så begynte hu på p-piller og ble gravid.

 

Har du sjekka at du faktisk har eggløsning??

 

Anonym poster: 6e4b5264cb9ee4495bcb2380da548c7c

Skrevet

Hva betyr pp ?

 

 

Jeg fikk mens murringer rett før forventet mens. Regnet med at.mensen da alt var som vanlig. Men den kom ikke og jeg var gravid. Ikke ta sorgen på forskudd! Lykke til :-) Kommer når du minst venter det

 

Anonym poster: cfdbfe3a70d43ebe9f6672a903140931

Skrevet

Jeg skjønner deg veldig godt!

 

Selv om man hører om andre som bruker flere år, så er det vanskelig å relatere det til seg selv. Man føler det man føler på bakgrunn av egen erfaring.

 

Før jeg ble gravid (fant det ut for en uke siden), så følte jeg det tok lang tid, og jeg har bare prøvd siden sommeren, så lang tid har det vel ikke gått. Jeg tror det er noe med at man er bekymret for når det kommer til å skje, om det kommer til å skje, om alt er i orden, osv.

 

Men, prøv å tenke at det det er veldig vanlig å bruke opp til ett år på å bli gravid, og sannsynligheten er stor for at dere skal få oppleve å bli gravide etterhvert. Det er en mager trøst når man helst vil bli gravid NÅ, men når man først blir gravid så glemmer man litt prøveperioden :) Masse lykke til!

Skrevet

Hva betyr pp ?

 

 

 

 

Anonym poster: cfdbfe3a70d43ebe9f6672a903140931

Prøveperiode.

Skrevet

Vi brukte 1 år begge gangene..

Rett før jeg ble gravid i hvert tilfelle var jeg hos gynekolog for en sjekk, og jeg ble forsikret om at alt "var på stell". Da slapper jeg nok av, for jeg ble gravid på første e.l. hver gang :-(

 

Skrevet

Vi brukte 1 år begge gangene..

Rett før jeg ble gravid i hvert tilfelle var jeg hos gynekolog for en sjekk, og jeg ble forsikret om at alt "var på stell". Da slapper jeg nok av, for jeg ble gravid på første e.l. hver gang :-(

 

Jeg mener :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...