Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #1 Skrevet 17. desember 2012 Er liksom ikke overrasket heller, men er så trist at ungene skal være nødt å pendle mellom mamma og pappa som ikke klarer å holde sammen. Har gått dårlig i lang tid og jeg har prøvd og prøvd, men ingenting blir bra nok for han. Alt med meg er feil. Jeg er udugelig rett og slett, sa han. Anonym poster: 7bef46a8f54c606208a9af8174e40a02
Nissefisen Skrevet 17. desember 2012 #2 Skrevet 17. desember 2012 Sender deg en klem! Alt ordner seg. Du har gjort ditt beste, mer kan du ikke gjøre:)
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 17. desember 2012 #3 Skrevet 17. desember 2012 Du er ikke udugelig, og ikke alt ved deg er feil Du er den du er, og mer unik og perfekt kan du ikke bli. Feilen ligger i hans følelser. De kan du ikke gjøre noe med, dessverre og heldigvis. Jeg skjønner at du sørger, og at det er mye som ikke er bra ved dette. Men når du får litt tid på deg så, så ser du også at dette har fordeler også. Du kan bestemme selv hva du vil se på tv, hva du skal gjøre i helgene, hva du skal spise osv. Du kan flørte med hvem du vil, og til slutt finner du en ny mann som virkelig fortjener deg, om du vil. God klem, og lykke til <3
stearin Skrevet 17. desember 2012 #4 Skrevet 17. desember 2012 Er liksom ikke overrasket heller, men er så trist at ungene skal være nødt å pendle mellom mamma og pappa som ikke klarer å holde sammen. Har gått dårlig i lang tid og jeg har prøvd og prøvd, men ingenting blir bra nok for han. Alt med meg er feil. Jeg er udugelig rett og slett, sa han. Anonym poster: 7bef46a8f54c606208a9af8174e40a02 Uffda, sender en varm klem og ønsker deg lykke til <3 Vil bare si at du ihvertfall er langt ifra udugelig Du er en helt unik person, og du fortjener å ha en mann som vet å verdsette det. Du har gode egenskaper, og dårlige egenskaper, som alle andre også har. Ikke glem det.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #5 Skrevet 17. desember 2012 Takk for svar. Skjønner at dette egentlig er til det beste for alle. Er mye ufred og krangling og mannen min er så sint hele tida. Gruer meg bare til alt må tas tak i. Mekling, fortelle familiene dette, venner... Er nok mange som "vet" at vi har det vanskelig uten at Moen har sagt noe. Men kommer nok som et sjokk på dem alle. Det er vel ikke riktig at det kun er ene parten i et ekteskap som skal fikse problemet? Bare jeg hører hva han sier og gjør det, så et liksom alt bra. Har sagt at jeg ikke forstår i detalj hva han mener er feil. Han sier bare "tenk deg om, så forstår du det". Har aldri sagt rett ut hva han er så sint på. Vet jeg et fæl å komme med forsvar når jeg blir kritisert. Men er vel ikke meningen man skal godta kritikk av alt man gjør og alt man ikke får gjort? Anonym poster: 7bef46a8f54c606208a9af8174e40a02
appelsin Skrevet 17. desember 2012 #6 Skrevet 17. desember 2012 Barn får med seg langt mer enn vi foreldre tror... Du skal se at når dere kommer fra hverandre, du får overskudd og selvtillitt fordi du slipper å føle deg udugelig i din manns øyne kommer du til å blomstre og barna dine ser det og får stor glede av en mor som trives i sin egen tilværelse. Ikke for å underminere det du skal gjennom, både fysisk og psykisk, men ingen fortjener å være i et parforhold som ikke er oppbyggelig og positivt - og hvis han ikke gidder å ta in del av jobben med å gjøre ting bedre har han rett og slett ikke fortjent deg... It takes two to tango, og det gjelder i gode og onde dager. La fokus være å finne gode, praktiske løsninger for barna mht bosted osv og tenk på hvor godt dette vil være for deg som kvinne og hvilket forbilde det vil gjøre deg for dine barn! Lykke, lykke til!
littoverrasket Skrevet 17. desember 2012 #7 Skrevet 17. desember 2012 Nei det er virkelig ikke meningen at man skal godta. Jeg hadde det sånn i mange år og den beste avgjørelsen jeg har tatt både for meg selv og for ungene var å gå... Ungene så fort at mamma hadde det SÅ mye bedre alene og rett og slett var lykkelig. Også har jeg virkelig truffet drømmemannen etterpå som setter pris på meg for den jeg er, ikke for den han mener jeg bør være... Masse lykke til!! Du skal se du kommer bedre ut av det, selv om det er tøft i starten. Juleklem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå