Gå til innhold

Svigerinna mi er så irriterende

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er 29år, 4tette barn har hun fått.

Hun er alltid positiv og åpen og blid. Selv når hun snakker om hvor sliten hun er etter nattevåk osv.

Og selv om hun kun har sovet et par timer, som hun sier, så ser hun alltid fresh og bra ut.

Hun ordner og styrer hjemme, og er alltid så flink og bra dame. Selv når hun klager og er lei seg, så gjør hun dette på en "positiv" måte.

Blæ. Blir så provosert av den dama.

Anonym poster: 8d140a13477e9e92164264c584277ebf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha:) Ja, sånne flinkiser kan være irriterende for oss som ikke er så positive eller fulle av energi.

Hun gjør det sikkert for å provosere, ja;)

Anonym poster: 9bc33a052eee519e52c64059e0a4c16e

Skrevet

Tror heller det er du som har problemer jeg.

Skrevet

Just to piss you off!!

Om dette er det verste om henne vil jeg si du har en gullego svigerinne :)

Anonym poster: 0d01729207cd1749620851bc17ccf45d

Skrevet

Skjønner at det er hardt.

Vær glad hun ikke er gladkristen i tillegg du!

Skrevet

Skjønner hva du sier, men se om du ikke heller kan plukke opp noe lærdom av svigerinna di.

Skrevet

Haha jeg skjønner veldig godt hva du mener. Men vet du hva? Når man er så trøtt og sliten at ingenting gir noe mening så blir faktisk alt litt bedre om man fresher seg litt opp og trykker på seg et smil. Ta det fra en med erfaring med lite søvn! Så kansje du skulle prøvd det engang så blir hun kansje ikke så irriterende likevel?

Skrevet

Ja huff, du har det bra fælt :D

Skrevet

Det hadde nok irritert meg grønn når jeg var gravid. Men sånn til vanlig er jeg stort sett såpass stabil at jeg ikke lar meg irritere over positive mennesker.

Skrevet

Hehehe, dagens morsomme :D

Men skjønner det er fælt. Tviler likevel på at hun gjør det for å provosere andre :P

Skrevet

Sånn er min søster også.. Og nå skal de ha tvillingepar nr. 2. Blir vel bare fryd og gammen for dem det;)) dritirriterende ned sånne overskuddsmennesker;)

Anonym poster: 4e1226a3193fb1e8ffecf124d3de7725

Skrevet

Jeg skulle gjerne hatt noen tips om hva jeg skulle ha gjort for at folk ikke så på meg slik som mange nok ser på andre her. Jeg er nok veldig lik som denne svigerinna, noe jeg nå er ganske sikker på plager et par av mine nærmeste (ink. samboer :-( ).

Det virker som om de ser på meg som om ingenting kan knekke meg og at jeg har "flaks" med alt jeg gjør. Sannheten er jo en helt annen, men de ser ikke jobben jeg legger i det jeg gjør. Jeg misstenker at de ikke ser dette fordi jeg IKKE går rundt og syter og klager. Jeg har lært den harde veien å være glad for det jeg har og at ting jeg ønsker å ha gjort må jeg sette i gang med å gjøre selv.

Nå som jeg har tenkt tilbake på det siste halve året har det slått meg at de kun virker lykkelig om jeg skulle ha det dårlig en dag. Så hva faen gjør jeg? Later som jeg alltid har det dårlig eller dropper jeg begge og fortsetter som før? Ser jo her at faren er jo der for at jeg møter andre som vil føle det på samme måte.

Anonym poster: 04867a900bb91a7611f20e30d31cab19

Skrevet

Mange kunne nok heller lært seg å glede seg over andres lykke fremfor å unne dem ulykke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...