_mia_ Skrevet 17. desember 2012 #1 Skrevet 17. desember 2012 Føler det er på stor tid å finne navn til jenta vår som snart kommer til verden i januar, men vi klarer ikke å bestemme oss. De navnene det ligger mellom er Elena, Mathea, Sunniva, Emeli og Mailén. Hadde vært supert å fått inn noen meninger på navnevalg, eventuelt nye navn
Følelsesvims Skrevet 17. desember 2012 #2 Skrevet 17. desember 2012 Hva med rett og slett og vente og se hva som "passer"? Kjenner flere som har byttet navn etter at barnet ble født Synes forøvrig Elena og Mailén var finest
_mia_ Skrevet 17. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2012 Vi vil ha med oss to av disse navnene til sykehuset, alle 5 blir litt mange
itb Skrevet 17. desember 2012 #4 Skrevet 17. desember 2012 vi hadde med oss to navn til sykehuset+ ett navn som vi likte, men som vi syntes var litt vel spesiellt og som få andre likte. Når ungen kom var det ikke snakk om å bruke ett av de to navnene vi tok med oss, men det spesielle navnet som få likte....DET bare het hun:) Poenget er at jeg brukte mye bortkastet energi på å finne de "perfekte" navn... så ble det ingen av de.... (men morro er det da)
itb Skrevet 17. desember 2012 #5 Skrevet 17. desember 2012 meeen, når det er sagt (som du jo ikke spurte om... just shoot me) så likte jeg Sunniva best.
Cmyk Skrevet 17. desember 2012 #7 Skrevet 17. desember 2012 Mathea eller Sunniva liker jeg best av de du ramser opp.
Vannmann35 Skrevet 17. desember 2012 #8 Skrevet 17. desember 2012 Føler det er på stor tid å finne navn til jenta vår som snart kommer til verden i januar, men vi klarer ikke å bestemme oss. De navnene det ligger mellom er Elena, Mathea, Sunniva, Emeli og Mailén. Hadde vært supert å fått inn noen meninger på navnevalg, eventuelt nye navn Ikke veldig begeistret for noen av de... Maillen og Sunniva er penest da.
Vipsenmamma Skrevet 17. desember 2012 #9 Skrevet 17. desember 2012 Av disse var Sunniva finest synes jeg.
peggy08 Skrevet 17. desember 2012 #10 Skrevet 17. desember 2012 Synes Sunniva er veldig fint. På andre plass Mathea. De andre liker jeg ikke så godt.
Februargullet2013 Skrevet 17. desember 2012 #11 Skrevet 17. desember 2012 Synes Elena,Mathea og Sunniva er veldig nydelig navn:). Emeli er nydelig det også,men Emily, det siste var ikke min smak. Andre : Leona Christina Olivia Oda Simone Caroline
Maeri Skrevet 17. desember 2012 #13 Skrevet 17. desember 2012 Sunniva og Mathea synes jeg var finest. De andre liker jeg ikke.
Augustgutt13&Augustspire16 Skrevet 17. desember 2012 #14 Skrevet 17. desember 2012 Sunniva og Mathea er nydelige navn
Fomle84 Skrevet 17. desember 2012 #15 Skrevet 17. desember 2012 Føler det er på stor tid å finne navn til jenta vår som snart kommer til verden i januar, men vi klarer ikke å bestemme oss. De navnene det ligger mellom er Elena, Mathea, Sunniva, Emeli og Mailén. Hadde vært supert å fått inn noen meninger på navnevalg, eventuelt nye navn Elena, Mathea og Sunniva likte jeg best Flotte navn
Giss Skrevet 17. desember 2012 #16 Skrevet 17. desember 2012 Jeg stemmer på Elena eller Mailen - fint navn selvom jeg ikke finner det rette tegnet å sette over e-en på tastaturet. Kan jo naturligvis være litt upraktisk i bruk sånn sett og om folk setter tegnet feil vei osv. Men vakkert er det... Lykke til med det vanskelige valget.
Cornelianelia Skrevet 18. desember 2012 #17 Skrevet 18. desember 2012 Sunniva og mathea er finest. Emeli ser rart ut. Ville i så fall skrevet Emily eller Emmelin.
Mamsen<3 Skrevet 21. desember 2012 #18 Skrevet 21. desember 2012 Liker veldig godt Mathea, vi hadde det som et alternativ da vesla vår kom til verden. Men her ble det Mie istede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå