Anonym bruker Skrevet 16. desember 2012 #1 Skrevet 16. desember 2012 Noen der ute som har hatt det samme eller som har noen svar? Jeg vet at det ikke er noe farlig å ha sex under svangerskapet, men sist jeg og samboeren/barnefar hadde sex, merket jeg det veldig på høyre side, nederst i magen. På en måte var det vondt/ubehagelig, men vet ikke om det var mest psykisk? Burde vi være mer forsiktige? Er det enkelte stillinger vi IKKE burde ha? Er det dumt/farlig om det går litt fort/hard for seg? Håper på svar Anonym poster: 68d579e818c880fee134f3894bca1b5a
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 16. desember 2012 #2 Skrevet 16. desember 2012 Hvor langt på vei er du? Er litt vesentlig, for er du kommet et stykke på vei, kan det være livmora/ungen som presser på nerver.. Ellers, så flytter det meste litt på seg, så noe kan av og til havne litt klemt og gi litt smerter (av og til mye smerter) Alle stillinger er ok, men du kan oppleve ubehag/smerter om han kommer for langt inn, opplever du det, så er det bare å unngå stillingen, eller at han ikke trenger like langt inn igjen. Starter du å blø, kontakter du legen så du slipper å være redd, blodårer kan være tynnere og mer "slitevennlige" så som regel er det bare et blodkar som har sprukket, da er det snakkom 1-3 uker uten samleie. Ellers er alt innen normal sex ok.. Bør kanskje ikke satse på noe dildoer ol om du føler deg skeptisk, men det er trygt det også, eneste som frarådeser vel BDSM.
mammacomy Skrevet 16. desember 2012 #3 Skrevet 16. desember 2012 Tusen takk for svaret Jeg har nettopp kommet inn i uke 15, har vært en del øm i magen igjennom hele svangerskapet. På tidelig UL som var mandag 10.12 var alt helt normalt Har ikke blødd noe etter at jeg ble gravid, men dette er første gangen jeg ble litt usikker. Mye usikkerhet i forhold til å være gravid for første gang =/ Redd ting skal gå galt Har ikke noe forhold til dildoer eller SM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå