Anonym bruker Skrevet 16. desember 2012 #1 Skrevet 16. desember 2012 Har alltid tenkt på Sara, men der er jo så mange som heter det nå. Nestbest er Jessica. Hva ville du valgt? Anonym poster: 374dc4545f68e5efc1fe369763d2761b
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2012 #2 Skrevet 16. desember 2012 Parker Anonym poster: 2b24763c6d1113f1796877f91f15a5e0
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2012 #3 Skrevet 16. desember 2012 Jeg heller mot Jessica,men det er fordi min datter heter det;-)Sara er og.så fint da Anonym poster: 00d99a689735f018275c05fbc9784f16
SmåSpurven Skrevet 16. desember 2012 #4 Skrevet 16. desember 2012 Sara... hadde min yngste vært en jente, hadde det blitt en Sara.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #5 Skrevet 17. desember 2012 Liker Kim, Cynthia og Kristin bedre enn Sara og Jessica. Anonym poster: 84b29b3d56f1170df957f8bfc47c5372
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #6 Skrevet 17. desember 2012 Ha ha ha!! Så morsomme dere er! Har ikke noe med fru Parker å gjøre at disse to navnene er våre favoritter.. Takk for seriøse svar! HI Anonym poster: 374dc4545f68e5efc1fe369763d2761b
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #7 Skrevet 17. desember 2012 Sara er jo en million ganger bedre enn Jessica!! Anonym poster: ef058b2f505c6ea17ad6c8dd501cea66
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #8 Skrevet 17. desember 2012 Har alltid tenkt på Sara, men der er jo så mange som heter det nå. Nestbest er Jessica. Hva ville du valgt? Anonym poster: 374dc4545f68e5efc1fe369763d2761b Jessica er harry og hentet fra en amerikansk såpeserie, dersom man ikke har engelsk/amerikansk bakgrunn. Anonym poster: 71684f69c83f926392893462409ca9ab
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #9 Skrevet 17. desember 2012 Jessica er blodharry. Sara er nydelig. Anonym poster: 2f82a130233a564fd63edecc36e9acb3
skinnfilla Skrevet 17. desember 2012 #12 Skrevet 17. desember 2012 Har alltid tenkt på Sara, men der er jo så mange som heter det nå. Nestbest er Jessica. Hva ville du valgt? Anonym poster: 374dc4545f68e5efc1fe369763d2761b Jessica er harry og hentet fra en amerikansk såpeserie, dersom man ikke har engelsk/amerikansk bakgrunn. Anonym poster: 71684f69c83f926392893462409ca9ab Er så glad for at du setter standarden for hva alle i hele verden synes om navn! Takk, setter utrolig pris på at du gidder å fortelle oss det. Enkelte burde sitte i bur....
skinnfilla Skrevet 17. desember 2012 #13 Skrevet 17. desember 2012 Sånn for å svare deg HI. Begge navnene er fine , men er svak for Sara:)
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #14 Skrevet 17. desember 2012 Jeg mener Sara, fordi jeg syns det er litt rart å bruke så lite norske navn dersom barnet ikke har foreldre som er utenlandske. Ville automatisk tenkt at Jessica har utenlandske aner. Men det er nå meg, bege navnene er fine sånn sett. Anonym poster: f46fdf97387be333fcf80b94fc758ed2
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #16 Skrevet 17. desember 2012 Jeg ville valgt Sara. Jeg syns, som flere andre, det er rart å velge et amerikansk navn når man bor i Norge, spesielt hvis ingen av dere foreldrene er fra et engelskspråklig land. Man kan jo også uttale Jessica rett frem på norsk, men da liker jeg navnet enda dårligere. Anonym poster: fcbe60961793339f830fb025f079c101
Beklager - Dysleksi Skrevet 17. desember 2012 #17 Skrevet 17. desember 2012 Begge er fine. Ser folk er kritiske til Jessica her, men jeg heller mot det, da Sara er veldig mye brukt. Et annet navn som jeg synes er veldig fint og som har litt samme ordlyd som Sara men som er mye mindre brukt er Klara. Det synes jeg er fint.
SmellyCat Skrevet 17. desember 2012 #18 Skrevet 17. desember 2012 Liker ikke Jessica. Jeg synes det hrøes helt rart ut på norsk. Sara er litt oppbrukt, men et pent navn. Stemmer på Sara!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #19 Skrevet 17. desember 2012 Definitivt sara Anonym poster: b2c08263d33f539807d21acb73b5762b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå