Gå til innhold

Sara eller Jessica?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alltid tenkt på Sara, men der er jo så mange som heter det nå. Nestbest er Jessica. Hva ville du valgt?

 

Anonym poster: 374dc4545f68e5efc1fe369763d2761b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Parker

 

Anonym poster: 2b24763c6d1113f1796877f91f15a5e0

Skrevet

Jeg heller mot Jessica,men det er fordi min datter heter det;-)Sara er

og.så fint da

 

Anonym poster: 00d99a689735f018275c05fbc9784f16

Skrevet

Sara... hadde min yngste vært en jente, hadde det blitt en Sara.

Skrevet

Liker Kim, Cynthia og Kristin bedre enn Sara og Jessica.

 

Anonym poster: 84b29b3d56f1170df957f8bfc47c5372

Skrevet

Ha ha ha!! Så morsomme dere er! Har ikke noe med fru Parker å gjøre at disse to navnene er våre favoritter.. Takk for seriøse svar!

 

HI

 

Anonym poster: 374dc4545f68e5efc1fe369763d2761b

Skrevet

Sara er jo en million ganger bedre enn Jessica!!

 

Anonym poster: ef058b2f505c6ea17ad6c8dd501cea66

Skrevet

Har alltid tenkt på Sara, men der er jo så mange som heter det nå. Nestbest er Jessica. Hva ville du valgt?

 

Anonym poster: 374dc4545f68e5efc1fe369763d2761b

 

Jessica er harry og hentet fra en amerikansk såpeserie, dersom man ikke har engelsk/amerikansk bakgrunn.

 

Anonym poster: 71684f69c83f926392893462409ca9ab

Skrevet

Jessica er blodharry. Sara er nydelig.

 

Anonym poster: 2f82a130233a564fd63edecc36e9acb3

Skrevet

Har alltid tenkt på Sara, men der er jo så mange som heter det nå. Nestbest er Jessica. Hva ville du valgt?

 

Anonym poster: 374dc4545f68e5efc1fe369763d2761b

 

Jessica er harry og hentet fra en amerikansk såpeserie, dersom man ikke har engelsk/amerikansk bakgrunn.

 

Anonym poster: 71684f69c83f926392893462409ca9ab

Er så glad for at du setter standarden for hva alle i hele verden synes om navn! Takk, setter utrolig pris på at du gidder å fortelle oss det. Enkelte burde sitte i bur....
Skrevet

Sånn for å svare deg HI. Begge navnene er fine , men er svak for Sara:)

Skrevet

Jeg mener Sara, fordi jeg syns det er litt rart å bruke så lite norske navn dersom barnet ikke har foreldre som er utenlandske. Ville automatisk tenkt at Jessica har utenlandske aner. Men det er nå meg, bege navnene er fine sånn sett.

 

Anonym poster: f46fdf97387be333fcf80b94fc758ed2

Skrevet

Jeg ville valgt Sara. Jeg syns, som flere andre, det er rart å velge et amerikansk navn når man bor i Norge, spesielt hvis ingen av dere foreldrene er fra et engelskspråklig land. Man kan jo også uttale Jessica rett frem på norsk, men da liker jeg navnet enda dårligere.

 

Anonym poster: fcbe60961793339f830fb025f079c101

Skrevet

Begge er fine. Ser folk er kritiske til Jessica her, men jeg heller mot det, da Sara er veldig mye brukt.

 

Et annet navn som jeg synes er veldig fint og som har litt samme ordlyd som Sara men som er mye mindre brukt er Klara. Det synes jeg er fint.

Skrevet

Liker ikke Jessica. Jeg synes det hrøes helt rart ut på norsk. Sara er litt oppbrukt, men et pent navn. Stemmer på Sara!

Skrevet

Definitivt sara

 

Anonym poster: b2c08263d33f539807d21acb73b5762b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...