SmåSpurven Skrevet 16. desember 2012 #1 Skrevet 16. desember 2012 Nå finnes det sikkert ikke noen som husker meg her inne. Men etter å ha kikket her en liten stund så ser jeg at mye er ved det gamle. Savner dog endel nick. Har vært innom her i ny og ne, men har manglet bruker;) -Hilsen Spurven
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 16. desember 2012 #2 Skrevet 16. desember 2012 Velkommen tilbake hvilken nick savner du da?
Voilà Skrevet 16. desember 2012 #5 Skrevet 16. desember 2012 Småspurven? Er det virkelig deg? Jiiiha! Jeg har byttet nick siden sist, og du husker meg gjerne ikke. Men vi hadde noen fine pm frem og tilbake;) Yay!
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2012 #6 Skrevet 16. desember 2012 Før sporven var det vel Malina du kalte deg? Du har hatt endel nick her inne mener jeg å huske. Anonym poster: 38a6f827bcc4d9ddedf88e8d2254a921
SmåSpurven Skrevet 16. desember 2012 Forfatter #7 Skrevet 16. desember 2012 Velkommen tilbake hvilken nick savner du da? Jeg savner sug lut Flettemette Dronninga Angelica Pila Lektoren KaMa Stinkebelle Og sikkert mange mange flere
SmåSpurven Skrevet 16. desember 2012 Forfatter #8 Skrevet 16. desember 2012 HEY!!! Welcom back. Jeg husker deg Takk:) Jeg husker deg godt også
SmåSpurven Skrevet 16. desember 2012 Forfatter #9 Skrevet 16. desember 2012 du gjeng ikkje på tryne' lengre? Joda, jevnt og trutt
SmåSpurven Skrevet 16. desember 2012 Forfatter #10 Skrevet 16. desember 2012 Før sporven var det vel Malina du kalte deg? Du har hatt endel nick her inne mener jeg å huske. Anonym poster: 38a6f827bcc4d9ddedf88e8d2254a921 MalinaRompompei ja. Og hadde et før det også, men det husker jeg ikke.
SmåSpurven Skrevet 16. desember 2012 Forfatter #11 Skrevet 16. desember 2012 Småspurven? Er det virkelig deg? Jiiiha! Jeg har byttet nick siden sist, og du husker meg gjerne ikke. Men vi hadde noen fine pm frem og tilbake;) Yay! Nå ble jeg ganske nysgjerrig... (inn og snike på profil)
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 16. desember 2012 #12 Skrevet 16. desember 2012 Sug lut er her enda, bare ikke like aktiv nå om dagen, muligens pga jula? Velkommen (tilbake)
SmåSpurven Skrevet 16. desember 2012 Forfatter #13 Skrevet 16. desember 2012 Sug lut er her enda, bare ikke like aktiv nå om dagen, muligens pga jula? Velkommen (tilbake) Takk:)
Voilà Skrevet 16. desember 2012 #14 Skrevet 16. desember 2012 (endret) Småspurven? Er det virkelig deg? Jiiiha! Jeg har byttet nick siden sist, og du husker meg gjerne ikke. Men vi hadde noen fine pm frem og tilbake;) Yay! Nå ble jeg ganske nysgjerrig... (inn og snike på profil) Tror ikke du blir så mye klokere av det, dessverre Endret 16. desember 2012 av Kriminiminiminell
SmåSpurven Skrevet 16. desember 2012 Forfatter #15 Skrevet 16. desember 2012 Småspurven? Er det virkelig deg? Jiiiha! Jeg har byttet nick siden sist, og du husker meg gjerne ikke. Men vi hadde noen fine pm frem og tilbake;) Yay! Nå ble jeg ganske nysgjerrig... (inn og snike på profil) Tror ikke du blir så mye klokere av det, dessverre Nei, jeg kan ikke si at det gjorde det. Hmmm
Voilà Skrevet 16. desember 2012 #16 Skrevet 16. desember 2012 Småspurven? Er det virkelig deg? Jiiiha! Jeg har byttet nick siden sist, og du husker meg gjerne ikke. Men vi hadde noen fine pm frem og tilbake;) Yay! Nå ble jeg ganske nysgjerrig... (inn og snike på profil) Tror ikke du blir så mye klokere av det, dessverre Nei, jeg kan ikke si at det gjorde det. Hmmm Kan jo si at jeg ikke er på listen din over her, og var aktiv for fra 2008-2010, før jeg "måtte" ta en pause på grunn av diverse.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 17. desember 2012 #17 Skrevet 17. desember 2012 Husker deg jeg og... Selv hatt pauser og vært sjelden inne her siden 2010. Men, litt mer aktiv nå etter barn nr 3 kom for 8uker siden Evelina gjør ikke annet enn å sove og guttene går på skole/bhg.. Så da... Har man litt egentid som brukes her da!!
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 17. desember 2012 #18 Skrevet 17. desember 2012 Mener å huske deg.. Gikk du på trynet tidligere? jeg har byttet nick, men hang her masse fra 2007-2008/9. Hadde ei pause og hang her fra begynnelsen av 2010-2011. Så ble jeg så opptatt medmå være mamma at jeg dreit i hele forumet. MEN nå er jeg på tjukka igjen, så har hengt her siden august. Ser du har fått med deg at alt er ved det gamle luten er her, men har visst tatt ferie virker det som.. Welcome back!
Voilà Skrevet 17. desember 2012 #19 Skrevet 17. desember 2012 Husker deg jeg og... Selv hatt pauser og vært sjelden inne her siden 2010. Men, litt mer aktiv nå etter barn nr 3 kom for 8uker siden Evelina gjør ikke annet enn å sove og guttene går på skole/bhg.. Så da... Har man litt egentid som brukes her da!! Vålerenga også, jo! Har ikke sett deg i tråder før nå, men jeg husker deg fra den tiden Småspurven (nicket var på dialekt, egentlig?) var her sist.
SmåSpurven Skrevet 17. desember 2012 Forfatter #20 Skrevet 17. desember 2012 Husker deg jeg og... Selv hatt pauser og vært sjelden inne her siden 2010. Men, litt mer aktiv nå etter barn nr 3 kom for 8uker siden Evelina gjør ikke annet enn å sove og guttene går på skole/bhg.. Så da... Har man litt egentid som brukes her da!! Ja, jeg husker deg godt:) Samme her. Håkon (som yngste heter) en en rolig gutt, og jentene er i barnehage:)
SmåSpurven Skrevet 17. desember 2012 Forfatter #21 Skrevet 17. desember 2012 Mener å huske deg.. Gikk du på trynet tidligere? jeg har byttet nick, men hang her masse fra 2007-2008/9. Hadde ei pause og hang her fra begynnelsen av 2010-2011. Så ble jeg så opptatt medmå være mamma at jeg dreit i hele forumet. MEN nå er jeg på tjukka igjen, så har hengt her siden august. Ser du har fått med deg at alt er ved det gamle luten er her, men har visst tatt ferie virker det som.. Welcome back! Takk takk:) Jeg gikk på tryne ja:) Hvilket nick hadde du før da? (om det er offisielt)
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 17. desember 2012 #22 Skrevet 17. desember 2012 Mener å huske deg.. Gikk du på trynet tidligere? jeg har byttet nick, men hang her masse fra 2007-2008/9. Hadde ei pause og hang her fra begynnelsen av 2010-2011. Så ble jeg så opptatt medmå være mamma at jeg dreit i hele forumet. MEN nå er jeg på tjukka igjen, så har hengt her siden august. Ser du har fått med deg at alt er ved det gamle luten er her, men har visst tatt ferie virker det som.. Welcome back! Takk takk:) Jeg gikk på tryne ja:) Hvilket nick hadde du før da? (om det er offisielt) Er faktisk ikke helt sikker.. Men trooor det var Vivianca jeg het den første gangen. Tror ikke jeg gjorde så mye utav meg på den tiden Så ble det 'Helt Lykkelig' i 2010. Så ble jenta født pg da ble nicket litt forandra da jeg ble gravid på nytt.
Musemorbr / Skrevet 17. desember 2012 #23 Skrevet 17. desember 2012 Jeg husker deg også. Velkommen tilbake.
mamman til to gutter Skrevet 17. desember 2012 #24 Skrevet 17. desember 2012 Jeg husker deg også, men skriver ikke alltid så mange innlegg og har pleid å ha "intetsigende" nick og byttet med jevne mellomrom så ingen skal kjenne meg igjen, så du aner helt sikkert ikke hvem jeg er. Og når det gjelder å finne igjen kjente nick, så kommer du tilbake på et vanskelig tidspunkt, det er mange som har julenick nå så det er umulig å skjønne hvem de er til vanlig. Bla sug lut som du etterlyser. regner med du kjenner henne igjen hvis du leser litt inne på krangle:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå