Gå til innhold

Ekkel opplevelse fredag, sliter ennå med redsel:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rundt midnatt fredag lå jeg i sengen og ammet min 3 mnd gamle datter, mens mannen min var på badet for å stelle seg før kvelden. Plutselig hører jeg romstering på verandaen, og trodde først det var gubben som styra med noe der ute før han skulle legge seg. Etter litt rabalder med døra ser jeg en mannsperson komme inn i stua. Jeg antar fremdeles at det er mannen min, for jeg ser bare litt gjennom glippe i døre fra stua til soverommet. Jeg roper navet på mannen min flere ganger, og spør hva det er han holder på med. Pluselig svarer personen som står på stua "det er ikke meg". Det er da jeg forstår at det er en fremmed mann som har tatt seg inn i leiligheten vår. Mannen er fremdeles på badet, og hører ikke at jeg roper. Uten å tenke kaster jeg fra river jeg løs baby fra puppen, grabber med meg en pute (av alle ting...), og styrter ut i stua. Der står det en dresskledd fyr i førtiårene, tydelig beruset. Jeg roper "Hvem i FAEN er du??? Se til helvete å kom deg ut", og deljer til han med puta. Manen ramler ut verandadøra og ned på plena, og løper avsted over et gjerde.

Mannen min kommer styrtende fra badet og forstår ingen ting, mens jeg løper inn på soverommet å plukker opp babyen min som heldigvis ikke har fått med seg noe. Ble plutselig dritredd, og begynner hyperventliere og det hele. Huff... Det var nok bare en overstadig beruset julebordsgjest som var på ville veier, men det satte et støkk i meg! Sliter nå med å få sove, og skvetter for hver minste lyd utenfra.

Vet egentlig ikke hva jeg vil med dette innlegget, men oppfordrer alle til å sjekke døra før dere legger dere for kvelden!

Anonym poster: 5652f300716a00ab6758deb591aeed4a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke så rart dette har satt en støkk i deg.

Men trolig så var dette "bare" en av de historiene som gjentar seg hvert år i julebordsesongen, en eller annen altfor full forviller seg inn hos noen de tror de kjenner, eller at de faktisk tror de bor der selv (a la, nøkkelen til låsen fungerer ikke, gjorde da det før jeg dro hjemmefra, da går jeg inn verandadøren i steden for).

Det var nok ikke en som hadde skumle hensikter, så bare pass på å ha dørene låst på kveldene/nettene så går det nok bra.

Synes du var tøff som gikk på mannen bevæpnet med en pute :D En dag vil du trolig greie å le av at du tok rotta på en inntrenger med en myk pute ;)

Anonym poster: 58ff573edad4068690a630e4f7aeb24e

Skrevet

Var verandadøra ulåst?

Tenk deg skrekken til den "ukjente", angrepet av en sint mamma med pute ;)

Skrekken vil nok sitte i en stund, men jaggu er du tøff da.

Skrevet

Skjønner godt at du ble og fortsatt er redd! Uff, så ekkelt :( Vi låser alltid både yttrdør og verandadør (moren min jobber i nav og har sagt at det bor folk i vårt nabolag som kan finne på litt av hvert). Synes forøvrig du var veldig tøff!

Anonym poster: 987e5dd6922c565df636da516270de28

Skrevet

Jeg skjønner godt du var redd, har opplevd noe lignende ett par gangen. Den ene gangen satt jeg barnevakt, og en kamerat av hun jeg satt barnevakt for klatret opp på verandaen (det var en terasseblokk, tror det er riktig navn). En annen gang hadde mannen ikke låst døren når han dro på jobb, og plutselig stod en dame fra hjemmesykepleien på soverommet mitt (hun hadde visst bommet på gaten). Mannen husker heldigvis på å låse døren nå da :)

Anonym poster: 97503d38f39146c86b7179aaceb04295

Skrevet

Du var kjempe tøff, men det kunne virkelig endt mye verre. Du hadde skikkelig flaks at dette ikke var en psyko menneske som har "onde" hensikter. Du vet aldri hva som kunne ha skjedd...Så neste gang glemmer man ikke å låse dører, ha mobiltelefonen ved sengen. det har jeg alltid...tar den til og med på på badet om natta vist jeg skal på do. Egentlig bare en vane, men ikke dumt :)

Skrevet

Rundt midnatt fredag lå jeg i sengen og ammet min 3 mnd gamle datter, mens mannen min var på badet for å stelle seg før kvelden. Plutselig hører jeg romstering på verandaen, og trodde først det var gubben som styra med noe der ute før han skulle legge seg. Etter litt rabalder med døra ser jeg en mannsperson komme inn i stua. Jeg antar fremdeles at det er mannen min, for jeg ser bare litt gjennom glippe i døre fra stua til soverommet. Jeg roper navet på mannen min flere ganger, og spør hva det er han holder på med. Pluselig svarer personen som står på stua "det er ikke meg". Det er da jeg forstår at det er en fremmed mann som har tatt seg inn i leiligheten vår. Mannen er fremdeles på badet, og hører ikke at jeg roper. Uten å tenke kaster jeg fra river jeg løs baby fra puppen, grabber med meg en pute (av alle ting...), og styrter ut i stua. Der står det en dresskledd fyr i førtiårene, tydelig beruset. Jeg roper "Hvem i FAEN er du??? Se til helvete å kom deg ut", og deljer til han med puta. Manen ramler ut verandadøra og ned på plena, og løper avsted over et gjerde.

Mannen min kommer styrtende fra badet og forstår ingen ting, mens jeg løper inn på soverommet å plukker opp babyen min som heldigvis ikke har fått med seg noe. Ble plutselig dritredd, og begynner hyperventliere og det hele. Huff... Det var nok bare en overstadig beruset julebordsgjest som var på ville veier, men det satte et støkk i meg! Sliter nå med å få sove, og skvetter for hver minste lyd utenfra.

Vet egentlig ikke hva jeg vil med dette innlegget, men oppfordrer alle til å sjekke døra før dere legger dere for kvelden!

Anonym poster: 5652f300716a00ab6758deb591aeed4a

Må ikke tenke på hva det kunne ha vært og prøve å se det humoristiske i det.Naboen min gikk å la seg i feil seng til en i nabohuset ganske bedugget.han fikk sendt han hjem til rett hus:)
Skrevet

"Det er ikke meg"? Han måtte vel være seg?

Anonym poster: 137866b5e3549cad4f3aba3750665146

Skrevet

Har opplevd at noen har forsøkt å komme seg inn av soveromsvinduet, og det setter virkelig en støkk i en! Heldigvis fikk vi ropt ut "se til helvete å kom deg bort", og vedkommende stakk heldigvis av :P Tipper han trodde at ingen var der. Men, jeg sov ikke så veldig godt de neste ukene. Sånne ting er ubehagelige!

Anonym poster: 56253929f6c224ecbce5eca1e4c9f8c6

Skrevet

Har kommet inn feil folk i min leilighet flere ganger. Vi bor i blokk og aøt er likt i alle etg. Så de har bare kommet i feil etg.

Skrevet

Bra at han ikke kom inn til meg. Jeg har bl.a. våpen i huset. Men jeg ville nok kastet tunge gjenstander mot hodet hans med hensikt til å skade slik at han ikke kan rømme før politiet kommer og henter ham.

Anonym poster: 7eb47a848a31bef9e199d72937363bb8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...