Gå til innhold

Hvilket bleie merke bruker barnet ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvorfor?

Er billig like bra som dyre?

Anonym poster: 2849d17f98cf6c851b3efc09cd3cdc2b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat nå coop. Liker designet og passformen.

Skrevet (endret)

pampers.

har brukt coop, de billige fra rema 1000, og Libero, men de lekker alle sammen på lillegutt.

pampers er også veldig tynne.

synes ikke de er då dyre. 1 stor pk koster 109 kr på obs med 84 stk ( tror jeg)

Endret av eliona
Skrevet

Coop og Rema for det meste. Billige og bra, de som er mest lekkasjesikre :) Pampers er fine de også, men altfor dyre. Libero - alt renner rett igjennom! Babybleiene altså.

Skrevet

For øyeblikket bruker vi coop og rema.

Vi brukte pampers til begge våre da de var helt ferske. Gutten fortsatte med pampers til han sluttet med bleier da svært få andre bleier passet bra nok. Jenta vår byttet til libero etterhvert da pampers ikke hadde en god nok passform for henne. Etterhvert sluttet libero å virke, de holdt ikke tett lenger, og da prøvde vil billigbleier. Coop og Rema er de bleiene som får jobben gjort så da bruker vi dem;)

Skrevet

Vi har akkurat prøvd rema sine. Positivt overrasket!

Skrevet

bruker libero her. har i grunn ikke prøvd coop eller rema sine.. men er fornøyd med libero. og er coop medlem, så får rabatt der, og har bleieavtale på kiwi. :)

Skrevet

rema 1000 og mummi up and go også fra rema

Anonym poster: 9351c39f5bd0ec72f3bbe6e521f96320

Skrevet

Bruker kun Pampers og er fornøyd med de. De kjennes myke ut og lekker ikke.

Har prøvd Libero men synes de kjennes så stive ut.

Skrevet

Akkurat nå bruker vi bare bleier om natta og har stort sett kjøpt frist price bleier. De fungerer bra til vårt behov og da ser jeg ingen grunn til å betale mer enn nødvendig.

Gjest Gullguttene
Skrevet

Libero på begge barna. Har prøvd pampers, men de lukter så ekkelt når det kommer tiss i de over natta. Det har vel egentlig skremt meg fra å kjøpe noe annet.

Skrevet

Landlord sine på dagtid, Libero på natta.

Skrevet

Bruker first price-bleier nå, for tida er det de som holder tettest. Vi har vært gjennom det meste i.perioder :-)

Veldig hyggelig pris på fp-bleiene også, hyggelig bonus selvfølgelig.

Skrevet

pampers active fit (baby dry lekker), de virker mest behagelige å ha på seg siden de er så tynne. De lekker heller ikke hos han og har god passform.

har prøvd libero og rema sine, libero virker altfor tykke og stive, og begge lekker

Skrevet

Rema og coop bruker vi, veldig fornøyde :-)

Skrevet

Rema bleier :-) eneste bleia som ikke har lekkt på jenta vår. Veldig fornøyd å stort pluss for prisen.

Anonym poster: 6720700ae5e8f272ba7b81dfb665c993

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Rema 1000 bleier på dag tid, og Pampers baby dry på natt. Er storfornøyd med begge.

Skrevet

Rema! Superfornøyd! :)

Anonym poster: 7dcf5f239c032eb3ad274d135b9e9fe5

Skrevet

Libero, men vurderer å prøve noen andre. Vi har aldri brukt noe annet enn libero. (Vet egentlig ikke hvorfor)

Skrevet

Rema og coop! Libero var ikke bra i formen og Pampers er så fulle av rare greier at lillemannen ble veldig sår. Og så lukter de rart også...

Skrevet

Har brukt pampers baby dry frem til nå.. Men nå når hun trenger str 6 finner jeg ikke de. Og papmers active fit er for tynne og lekker på vår. Så lå bruker vi coop og libero om hverandre.. Litt etter hvor vi handler. Mest forbøyd med coop :)

Skrevet

Jeg har fremdeles pølsefingre ser jeg :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...