Anonym bruker Skrevet 16. desember 2012 #1 Skrevet 16. desember 2012 Hei! Hadde en kondomsprekk her for en uke siden, fikk blødninger 5 dager etter. Regner med jeg er trygg da( den sprakk dagen før el...) jeg har hatt blødning, men idag kom megaømme pupper... Blør fortsatt, men ikke mye, noen med erfaring? Har googlamen vil høre med dere her også . Begynner å bli nervøs :-p Har ett barn og brukt kondom i 5 år, en gang måtte den jo sprekke for oss og:-) passer bare jæææævlig dårlig men en til just nå:-/ Anonym poster: a7d1e3bb6eeb823fa26f83e52ace054c
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2012 #3 Skrevet 16. desember 2012 Hæhæ, ja det glemte jeg si.... Litt essensielt for tråden :-D tok den innen 12 timer. Må da ha gått bra håper jeg...:-/ Anonym poster: a7d1e3bb6eeb823fa26f83e52ace054c
Lille♥mitt Skrevet 16. desember 2012 #4 Skrevet 16. desember 2012 Ja det er helt vanlig at angrepille framkaller menstruasjon. Høres ut som det gikk bra, men ville tatt en test om du ikke føler deg sikker.
munken Skrevet 16. desember 2012 #5 Skrevet 16. desember 2012 Ok, takk for svar! Er en veldig snål mens, ble først beroliga av det, men bekymra av så ømme pupper etter mens liksom:-) men kommer til å teste om ei uke så får vi se.... Hører gjerne fra noen m samme forløp( blødning- deretter ømme pupper) som ikke var gravide:-D huff stressa!
munken Skrevet 16. desember 2012 #6 Skrevet 16. desember 2012 Ikke anonym mer hvertfall hehe:-) jaja shitt samma :-D
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2012 #7 Skrevet 16. desember 2012 Sist jeg tok angrepille, så hadde jeg ikke mer enn 2 dager med blødning og null tegn ellers, var gravid.. Måtte trå til med en ny pille i dag, og håper det beste.. Er over et år siden sist jeg tok pille, kondomen sprakk den gangen, denne gangen ble den rett og slett bortglemt, men vi er enige, blir jeg gravid igjen nå, så er det ikke verdens undergang, litt dårlig timing, men det går... Anonym poster: 74da1ee18d33ba0f7702a160ecf6c4e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå