Gå til innhold

Jeg er lei av kviser!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt kviser konstant i over 15 år, og hudormer neste i hele fjeset (minus kinn og panne). Er sjelden kvisefri, har alltid et par-tre. Er det noen som kan anbefale noe som kan fjerne dette?

 

Anonym poster: 3f80cfa7943afc652ce6184c5679c7b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spruter ut i kviser hver gang jeg spiser sukker. Holder jeg meg unna godis og annet som har mye sukker i seg renser huden min seg opp på egenhånd og er kvisefri.

 

Hvis du sliter veldig ville jeg dratt til en hudterapeut eller hudlege. De kan antakeligvis fortelle deg mer i detalj hva du bør gjøre.

Skrevet

Jeg er som deg Hi og huden min er ødelagt. Jeg har vært hos hudlege og diverese hudpleiere og prøvd det meste innen hudpleie og kosthold,men ingenting hjelper.

 

Anonym poster: 509b67f111039120ed4c7ddda451899b

Skrevet

Vet ikke hvor ille det du har er, men jeg var veldig plaget med kviser en periode, dette pga p-piller, gikk til legen og han ga meg pencelin mot det, brukte det over 6-8 mnd. og nå er jeg helt fri for det! Deilig :)

 

Anonym poster: 8101bf1fb2a5ec608b3a74d0f15c5f5f

Skrevet

Clerasil pads og Basiron krem hjalp på meg.

 

Anonym poster: 0889735bb2d033eba699bc927824f419

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...