Gå til innhold

Og der kom lyset på.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samlet alle julegavene før i dag for å kjøre de hjem til mine foreldre. Så kom jeg over en liten pakke jeg ikke hadde sett før. Pakkelappen (klistrelapp) lyste mot meg og jeg så den var til meg fra Liten og Stor. Ristet litt og klemte litt på den, og fant ut at form og str tilsa at det var smykkeboks. Smilte fornøyd for meg selv og tenkte oh for en snill mann jeg har :)

Så sitter jeg her i sofaen og zapper på tv'n. Da slår det meg at det ikke er et smykke men 6skudds magasin til jaktfeltrifla mi :P Kunne ikke annet enn å flire for meg selv, men kjente også litt at det godt kunne ha vært et smykke ;)

Tok jo bare litt tid før jeg husket at vi var jo innom alt av jakt og våpenbutikker på lørdag for å få tak i magasinet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå liker jo du å jakte, men akkurat det lyset ville vært uønsket hos meg!

Skrevet

Magasinet er på ønskelisten, men man har jo alltid bruk for flere smykker.

Skrevet

Skjønner det. Dessuten har jeg ombestemt meg. Det var bedre at lyset kom på nå enn at du skulle gå rundt og se for deg diamanter eller no' og så åpne pakken og se at det var et magasin. Kanskje Liten ville blitt skuffet over ansiktsuttrykket ditt.

Skrevet

Jeg har en mann som ikke ser vitsen med å kjøpe smykker, ringer eller øredobber... Har brukt noen år på å endre den tankegangen!

Har endelig fått han til å skjønne at kvinner aldri får nok smykker, ringer eller øredobber, men vi skal visst ikke kjøpe gave til hverandre i år :( Vi skal heller bruke pengene til noe til huset... (ser jo fornuften i det, men en del av meg er litt skuffet siden jeg ELSKER pakker).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...