Anonym bruker Skrevet 16. desember 2012 #1 Skrevet 16. desember 2012 Noen som har klart å unngå å bli smittet selv?? Toåringen har rett og slett spydd over hele meg, og sofaen osv.. Så da er det vel bare å vente på at resten får det, og krysse fingrene for at kun en voksen får det om gangen.. Hurra :/ Anonym poster: a529e37c574d96b64ec1aa07f18452e8
mamma til 3 gullunger<3 Skrevet 16. desember 2012 #2 Skrevet 16. desember 2012 Her hadde begge jentene det, men vi voksne klarte å holde oss unna bare vær ekstrem flink å vaske hendene så kanskje dere klarer det også :-)
Kanelbulle Skrevet 16. desember 2012 #3 Skrevet 16. desember 2012 Stakkars liten! Jag klarte meg sist, da spydde min sønn på 1,5 på meg, i sin seng og i alle husets rom... Husk å vaske hendene hele tiden, minst 20 sek med rikelig med tvål. Antibac og alkohol har vist seg fungere dårlig hvis det er norovirus. Bruk klor på alle flater som tåler det. Kok alt tøy og håndklær - norovirus kan overleve en uke i kallt vann! Ta Biola. God bedring!!
Husbygger Skrevet 16. desember 2012 #4 Skrevet 16. desember 2012 Jeg har ikke hatt det på 7 år (har tre unger), men i helga fikk jeg det. Gubben fikk det ca et halvt døgn før meg, heldigvis så begynner ungene å bli store nå! Krysser bare fingrene for at gutta ikke får det, er minstemor som har smitta oss! Krysser fingrene for at dere slipper unna :-)
Husbygger Skrevet 16. desember 2012 #5 Skrevet 16. desember 2012 Jeg har ikke hatt det på 7 år (har tre unger), men i helga fikk jeg det. Gubben fikk det ca et halvt døgn før meg, heldigvis så begynner ungene å bli store nå! Krysser bare fingrene for at gutta ikke får det, er minstemor som har smitta oss! Krysser fingrene for at dere slipper unna :-)
Gjest Ziva Skrevet 16. desember 2012 #6 Skrevet 16. desember 2012 Jeg har hatt gleden, men unngikk å smitte mann og barn. Om det var dyktighet eller ren flaks vites ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå