Mrs Smutt & Smilende Skrevet 16. desember 2012 #1 Skrevet 16. desember 2012 Mensen kom og PMS´en er over alle hauger. Blid og pusete frue i hus. Igjen sitter en mer eller mindre forvirret familie som lurer på hva i alle dager som har skjedd de to siste dagene. Oh, the horror... Lurer på om det er på sin plass med en unnskyldning, eller blir de mer kranglete med meg, hehe... Åjåjåjå, dette vil jeg ikke savne når jeg blir gammal gitt.
nerdybirdy Skrevet 16. desember 2012 #2 Skrevet 16. desember 2012 hahaha, Kjenner meg sinnsykt godt igjen! Lurte faktisk på om jeg skulle forklare poden hva menstruasjon og hormoner er og hva det gjør med en kvinne. Vi kan trøste oss med at vi skal gjennom overgangsalderen først :-) før vi er kvitt helvete!
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 16. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 16. desember 2012 hahaha, Kjenner meg sinnsykt godt igjen! Lurte faktisk på om jeg skulle forklare poden hva menstruasjon og hormoner er og hva det gjør med en kvinne. Vi kan trøste oss med at vi skal gjennom overgangsalderen først :-) før vi er kvitt helvete! Kjenner jeg ikke akkurat gleder meg til overgangen da jeg ser for meg at det blir litt verre, men trøster meg med at barna forhåpentligvis har blitt litt større så det går an å forklare hva som skjer. Nå er de for små, men kunne kanskje forklart litt for størstemann hvis det røyner på. Du verden...
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 16. desember 2012 #4 Skrevet 16. desember 2012 Og jeg kjenner at den bivirkningen som mine p-piller har, nemlig ingen mens, er helt greit!
Gjest Ziva Skrevet 16. desember 2012 #5 Skrevet 16. desember 2012 hahaha, Kjenner meg sinnsykt godt igjen! Lurte faktisk på om jeg skulle forklare poden hva menstruasjon og hormoner er og hva det gjør med en kvinne. Vi kan trøste oss med at vi skal gjennom overgangsalderen først :-) før vi er kvitt helvete! Nåja overgangsalderen er ingen lek, tro meg.
Patetica fåkksi Skrevet 17. desember 2012 #6 Skrevet 17. desember 2012 Jeg blir ikke menneskevond når jeg har PMS, men jeg er blir forferdelig mannevond. Mannefiende, rett og slett. Det er forferdelig å være i et møte med fire mannlige kolleger midt under PMS for eksempel, fordi jeg himler med øynene hver gang de sier noe, hveser krasst tilbake når jeg mener det er på sin plass (og det er det ved 9 av 10 tilfeller de sier noe) og de er bare de tåpeligste idiotene i hele verden. På en fullstendig IKKE-morsom måte.
Mistletoe and wine Skrevet 17. desember 2012 #7 Skrevet 17. desember 2012 Kjenner meg igjen i de fleste beskrivelsene her ja.... Ikke bra! Ser ut som pmsen havner på selveste julaften denne måneden, oh joy! Lurer på å avlyse hele jula og sende mann og barn på juleferie til svigers, trenger jo ikke å ødelegge jula for de! Ille nok at de 1-2 dager hver måned må gå litt på tå hev. Skulle sikkert hatt Valium eller Sobril de dagene det står på, he he
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 17. desember 2012 Forfatter #8 Skrevet 17. desember 2012 hahaha, Kjenner meg sinnsykt godt igjen! Lurte faktisk på om jeg skulle forklare poden hva menstruasjon og hormoner er og hva det gjør med en kvinne. Vi kan trøste oss med at vi skal gjennom overgangsalderen først :-) før vi er kvitt helvete! Nåja overgangsalderen er ingen lek, tro meg. Gleder meg overhodet ikke til den! Regner med at den kommer snart siden jeg akkurat har bikka 40 og mamma var i gang i en alder av 42. Hyller alle damer og kampen mot hormonene som alltid skal ha et ord med i laget!
Gjest Ziva Skrevet 17. desember 2012 #9 Skrevet 17. desember 2012 Er midt oppi overgangen og humøret svinger med hetetoktene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå