Anonym bruker Skrevet 16. desember 2012 #1 Skrevet 16. desember 2012 Vet jo at dere ikke kan svare meg på det men..trenger litt hjelp . Traff en type på byen helgen. Vi klinte litt og når vi skulle hjem utvekslet vi telefonnr. På vei hjem fikk jeg melding av han der han skrev at han hadde kost seg og håpet at han fikk treffe meg igjen. Jeg var full og ringte til han. Vi pratet litt og etter vi la på fikk jeg melding av han igjen hvor det sto takk for koselig prat og at jeg gjerne måtte slå på tråden igjen når jeg kom hjem. Så fikk jeg enda en melding når jeg kom hjem, hvor det sto sov godt og drøm søtt. Klem fra xxxx. Jeg svarte ikke på det for jeg var så trøtt at jeg stupte i seng. Hørte ikke noe fra han lørdagen men i dag sendte jeg han en melding. Slet med å komme på noe og skrive så jeg skrev at jeg beklaget at jeg hadde vært litt frekk (jeg sa noe som kanskje var litt frekt men det er ikke viktig hva det var ) og at jeg hadde kost meg med han. Fikk tilbAke at det gikk helt fint og at han håpet jeg hadde kost meg like mye som han og at jeg var en flott dame. Så avsluttet han med "klem". Jeg skrev at jeg hadde kost meg og ønsket han en fortsatt fin dag. Så har jeg ikke hørt noe mer. Hvorfor? Ville jo at han skulle flørte litt og gjerne spørre om å møtes igjen.. no blir det bare teit visst jeg skriver til han igjen føler jeg. Vet ikke hva jeg skulle sagt heller.. Er han ikke interessert? Anonym poster: edfde182fe9cd3e32dffeb08cad6d839
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2012 #2 Skrevet 16. desember 2012 Du la jo ikke akkurat opp til noe mer heller. Du ønsket ham en fin dag videre, da virker det som om du er opptatt resten av dagen. Mannen virker interessert, men jeg tror ikke du virker like interessert i ham (sett fra hans side). Vent til i morgen og så sender du ham en melding og hør om dere skal møtes i løpet av uken. Lykke til Anonym poster: 14f251a3710e976e9d332fd659288054
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2012 #3 Skrevet 16. desember 2012 Var ikke noe å svare på den siste meldinge du skrev vel. Ville jo vært litt rart å skrive noe mer da. Når du ønsker noen en god dag tolker jeg det som en avslutning ala hadet bra. Virker ellers som han er keen på deg! Anonym poster: e3bfc0ec1016908be45dacef2093ce37
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. desember 2012 #4 Skrevet 16. desember 2012 Enig med anonym. Etter det du skriver her virker han jo veldig interressert, mens du virker som om du avslutter litt. Tipper han ikke vil være innpåsliten og lar være å skrive mer. Hadde også ventet til å imorgen, sendt en sms og spurt om dere skal treffes Lykke til ja
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2012 #5 Skrevet 16. desember 2012 Uff.. jeg er veldig redd for avvisning. Derfor jeg liksom håpet at han skulle spørre meg. For jeg ser det slik at det var JEG som tok initiativ til å ta kontakt med han igjen. Å når han ikke da tok hintet så tenker jeg at han har mistet interessen og at det bare var en "fylla greie". Pluss at jeg egentlig helst ville prater med han litt mer før vi helt avtalte og møtes igjen.. men det skjedde jo ikke :/ Hi Anonym poster: d509f44181d45670074b504f5633995b
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2012 #6 Skrevet 16. desember 2012 Uff.. jeg er veldig redd for avvisning. Derfor jeg liksom håpet at han skulle spørre meg. For jeg ser det slik at det var JEG som tok initiativ til å ta kontakt med han igjen. Å når han ikke da tok hintet så tenker jeg at han har mistet interessen og at det bare var en "fylla greie". Pluss at jeg egentlig helst ville prater med han litt mer før vi helt avtalte og møtes igjen.. men det skjedde jo ikke :/ Hi Noen flere med synspunkter? Skal jeg bare la det fare og unngå og drite meg ut? . Anonym poster: d509f44181d45670074b504f5633995b Anonym poster: d509f44181d45670074b504f5633995b
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2012 #7 Skrevet 16. desember 2012 Det virker som du har litt vanskelig for å ta signaler eller - som her - helt klare svar. Ikke la det fare, han virker jo interessert! Nå er vi mange som har sagt det, håper du tar det til deg snart Anonym poster: d4ad811ec4c91bda70934a433b4290b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå