Gå til innhold

Ingvild Skare Thygesen vant! Farmen 2012


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingvild Skare Thygesen vant! Det sa jo TV2 allerede fredag!

 

Gratulerer. VG har allerede seiersintervju på nettet!

 

Anonym poster: 66246163584fdae62017adec5b0d7818

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp! Vi vet det!

 

Anonym poster: 995b70920a93b21df9879a1d0742e425

Skrevet

Prøver du å være morsom? Iallefall ikke vær så taper at du lyver om ting som er lett å se ikke er sant

 

Anonym poster: db8ae9abd77ad2d96f2200761212fa9c

Skrevet

Jævla vanskelig og finne svaret på hvem som vant farmen når man har noe som heter google!:-)

 

Anonym poster: b06afdbcea3da4882fdf1b3fe12a325d

Skrevet

Hyggelig du er da. Kjedelig for deg at du er for sent ute med den "nyheten"...

Skrevet

Så utrolig teit du er.

 

Anonym poster: f03eb28702068d2104615c8c7e1a6890

Skrevet

Men jeg skjønner virkelig ikke hvilken glede du får av å skrive dette innlegget HI? Får du nytelse av å ødelegge spenningen for folk? Selv om mange har fått det med seg er mange flinke nok til å styre unna spoilere. Da er det jævlig unødvendig å være så blåst i huet som du er å ødelegge for de. Prøv å tenk litt på andre enn deg selv

 

Anonym poster: db8ae9abd77ad2d96f2200761212fa9c

Skrevet

Ingvild Skare Thygesen vant! Det sa jo TV2 allerede fredag!

 

Gratulerer. VG har allerede seiersintervju på nettet!

 

Anonym poster: 66246163584fdae62017adec5b0d7818

 

Og hva er Farmen?

 

Anonym poster: 5f247ac7134aef754213b9e08b8e3911

Skrevet

Ingvild Skare Thygesen vant! Det sa jo TV2 allerede fredag!

 

Gratulerer. VG har allerede seiersintervju på nettet!

 

Anonym poster: 66246163584fdae62017adec5b0d7818

 

DUST

 

Anonym poster: a9acfb77cc1fa04636ec9e58b167840e

Skrevet

Det var en mann som vant, gitt.

 

Anonym poster: 35420f668a04a216ddfb92fc3f4e704c

Skrevet

Hurra for Ingvild!!:-)

Skrevet

Hvorfor i all verden trengte du å poste det her? Kanskje noen ikke ville vite det før de hadde sett farmen? Er det mulig...

 

Anonym poster: afa8aa75f86c90a96e78875830093e84

Gjest Heartbroken
Skrevet

Hva feiler det folk som deg?

 

Heldigvis holdt jeg meg unna Dib i kveld da jeg mistenkte at noen hjernedøde folk kom til å gjøre akkurat det du gjorde, så vi hadde spenningen i behold her i huset.

 

Men jeg blir oppriktig nysgjerrig på hva som driver deg til å lage en sånn overskrift?

 

Føler du deg litt viktigere enn du vanligvis gjør? Syns du all oppmerksomhet er bra, samme om den er positiv eller negativ?

 

Jeg får faktisk vondt i hjertet av deg som syns at det er morsomt å ødelegge uskyldig moro for andre. Stakkars liten!

Skrevet

Enig med heartbroken over her. Jeg holdt meg også unna forumet her i dag pga jeg var bombesikker på at en eller annen tulling kom til å legge ut et slikt innlegg...

Skrevet

Det var en idiot som la det ut her på fredag, så spenningen var ødelagt for min del allerede da. Mange triste sjeler her inne tydeligvis.

 

Anonym poster: 461c665aa1e2f31f9e59d547e2dc6115

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...