Lektor Doppler med tillegg Skrevet 16. desember 2012 #1 Skrevet 16. desember 2012 Aldri i verden. Snø ja for all del. Men hvit på andre måter, neppe. Uten at det betyr at jeg skal gå på fylla.
Lykke Fryd ♥ Skrevet 16. desember 2012 #2 Skrevet 16. desember 2012 Spiller ingen rolle. Jorda går visstnok under om 5 dager uansett så jeg satser alt på å spise opp alt julegotteriet så jeg kan gå ned med flagget til topps. God jul
mandel i grøten Skrevet 16. desember 2012 #3 Skrevet 16. desember 2012 Hverken hvit eller hvit her, litt i glasset( men fint lite mens ungene er våkne, skal kjøre) Og snø? Varte helt til i natt. Våknet til 6 grader og regn. Og vips var snøen vekk...
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 16. desember 2012 Forfatter #4 Skrevet 16. desember 2012 Og der kom jeg på at jeg har en åpnet flaske Indian Water i kjøla. Det betyr nok at jeg må ha en GT i kveld...
Mistletoe and wine Skrevet 17. desember 2012 #5 Skrevet 17. desember 2012 Her blir det hvit jul på alle måter Kunne gjerne hatt et glass vin til maten, men noen medlemmer i familien er anti-alkohol, så da blir det verken juleøl, aquevit (?) eller vin til jul.
Iiiiik Skrevet 18. desember 2012 #6 Skrevet 18. desember 2012 Det er litt hvitt ute og mer skal visst komme, så den hvite jula er sikret i bokstavelig forstand. Inne blir det ikke 100% hvitt. Jeg er imidlertid en veldig dårlig drikker, kunne aldri i verden blitt alkoholiker, tror jeg er født med antabus. Et glass øl og en skvett akevitt på julaften blir det nok, men ikke mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå