Anonym bruker Skrevet 16. desember 2012 #1 Skrevet 16. desember 2012 Fikk klar beskjed om at dersom det ikke ble mer sex så drar han. Enkelt å grei... Jeg har slitt veldig siden fødsel for 2 år siden. Dramatisk fødsel og mange sting og blødninger. Rifter i alle ender og innover. Sex frister bare ikke..... Føler meg som verdens verste kone Anonym poster: ed8b26585f58c3e734de5b9da553272e
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2012 #2 Skrevet 16. desember 2012 Ikke sex på 2 år?? Jeg hadde gått for lenge siden. Har du ikke søkt noe hjelp for dette? Anonym poster: 27bd6eb537f6b694fe3e0af1cef7fcb2
♥Madam Mim♥ Skrevet 16. desember 2012 #3 Skrevet 16. desember 2012 Er det eneste grunn til hvorfor han reiser sin vei? reiser fra kona si som sliter pga hun har født barna hans? Sjarmerende type.......
Mama Christmas Skrevet 16. desember 2012 #4 Skrevet 16. desember 2012 Du må ikke føle deg som verdens verste kone! Du har hatt en traumatisk opplevelse, og det setter sine spor. Kan du ikke foreslå at dere tar dere en tur til sexolog sammen, evt at du prøver terapi for å få bearbeidet fødselen? Er det fysiske ting som gjør at du ikke vil ha sex (vondt, arr osv), så ta en tur til legen og snakk litt om hva som kan gjøres. Selv om sex ikke frister for deg, så skjønner jeg også at mannen har et behov, og han har sikkert også behov for å se at du prøver å finne tilbake til en interesse for sex.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2012 #5 Skrevet 16. desember 2012 hi sa vel ikke at hun ikke har hatt sex på to år... hun har slitt veldig i to år. betur nødvendigvis ikke det samme. om mannen din ikke forstår din situasjon, er han egoist... det er min mening... et forhold er vel mer enn sex..... Anonym poster: a1f56203fc725f7a9b8d7b5790998983
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2012 #6 Skrevet 16. desember 2012 Det må jo være noe mer enn kun mangel på sex her i dette bildet?ingen voksen moden mann går av denne grunnen alene. Hva med å søke hjelp sammen?gjøre noe SAMMEN for å få det til å funke? går ha virkelig bare? Anonym poster: 78b1fe3ec250cb53b9bc7b8bd5432e77
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2012 #7 Skrevet 16. desember 2012 Har dere i det hele tatt hatt sex eller forsøkt i løpet av de to årene? Hva har du gjort for at det som er problemet skal bli borte? Er det et fysisk eller et psykisk problem? Har du kontaktet lege? Hvis dere ikke har hatt sex på to år og du ikke har gjort noe for å løse det som er problemet, så kan jeg skjønne at han etterhvert går lei. Selv om sex ikke er det eneste i et forhold, så ønsker de fleste å ha sex i et forhold. Anonym poster: c6f73d7a0fbca6d76806c22bc40d32ca
Gjest jule-Juliea Skrevet 16. desember 2012 #8 Skrevet 16. desember 2012 Trenger mer info.. Har du snakket med fagfolk om dette? Eller bare akseptert at sex ikke lenger fungerer for deg? Ta en tur til lege, så en sexolog og finner h orda. Dere sammen kan finne tilbake til et sexliv. Er dette and eneste grunn?
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2012 #9 Skrevet 16. desember 2012 Hva slags hjelp har du fått disse årene da? Er det bare lysten som er problemet eller er det fysiske ting som gjør at sex er smertefullt e.l. Har du i det hele tatt gjort noe for å bli bedre? Har dere noen form for sex, om samleie er smertefullt går det jo an å ha sex med hverandre uten samleie... Om du bare avviser mannen med "ikke lyst" og ikke har gjort noe for å bedre situasjonen skjønner jeg godt at han er lei etter 2 år, da har han vært tålmodig lenge. Men om du har oppsøkt den hjelpen som er å få, både medisinsk og psykologisk, jobber med problemet, prøver tilfredstille han av og til, tillater kos og nærhet uten samleie osv og han likevel velger å gå tror jeg ikke det blir noe stort tap for deg. Anonym poster: b25711e65dab998f259ddb67eb805f8b
Gjest peacock Skrevet 16. desember 2012 #10 Skrevet 16. desember 2012 Huff, synes den var vond, jeg. Men etter to år må dere vel ha prøvd å gjøre noe med problemene? Skjønner det har vært traumatisk, men to år uten sex et lenge for en mann der intet er endret utover at det har kommet barn til. Antar at han har luftet disse tankene tidligere, men uten at du har gjort annet enn å avvise ham? Du har rett i at man ikke skal tvinges til noe, men å tvinge en mann til å leve i sølibat uten å prøve å endre tingenes tilstand er heller ikke fair. Sexolog hørtes ikke dumt ut synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2012 #11 Skrevet 16. desember 2012 Har du søkt hjelp pga etterplagene fra fødselen? Det første du bør gjøre er jo å søke hjelp, få sjekket om det er noe fysisk som kan gjøres for å hjelpe deg. Det neste er at dere som par søker hjelp for å få i gang sexlivet igjen. En annen ting er at noen blir så redde for å få flere barn etter en sånn opplevelse at de ikke takler sex fordi de er redde for at det skal skje igjen. Hvis det også er sånne grunner for deg så bør du og mannen også snakke om evt sterilisering hvis dere har fått de barna dere vil ha. Jeg forstår godt dine følelser i dette, HI. Men kan også selv si at hvis jeg levde med en mann som ikke ville ha sex med meg så hadde heller ikke jeg holdt ut i lengden. Det er forferdelig frustrerende å leve med den du er glad i og egentlig ønsker å være intim med, og så ikke få vært det. Jeg kunne nok holdt ut hvis mannen var syk eller skadet, men da måtte vi på en eller annen måte finne en form for intimt samvær som gjorde at jeg/vi likevel fikk dekket behovet for nærhet og seksualitet. Snakk med mannen din og si at dere må søke hjelp - du hos spesialist i gynekologi, sammen hos sexolog eller lignende.L Lykke til! Anonym poster: fc460d6d3bed7ceb57103ff004f31053
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 16. desember 2012 #12 Skrevet 16. desember 2012 Har han prøvd å snakke med deg om det tidligere eller kom det plutselig frem nå.. Som eneste grunn? Enhver mann som elsker dama si ville prøvd å løse det SAMMEN og ikke bare dratt sin kos fordi han var kåt. Han høres egoistisk ut. Du har født hans barn og sliter med dette i etterkant.. Om han ikke er støttende og vil støtte deg, syns jeg ikke mye om han. Såklart.. Man kan ikke gå et helt liv uten sex, men har han ikke snakket med deg om dette før sin drastiske konklusjon så føler jeg det ligger mer bak desverre Kan du forklare mer? Sånn at vi forstår situasjonen? Lykke til fremover!
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 16. desember 2012 #13 Skrevet 16. desember 2012 Er det eneste grunn til hvorfor han reiser sin vei? reiser fra kona si som sliter pga hun har født barna hans? Sjarmerende type....... Selv om man sliter nedentil, så går det an å bedrive andre former for sex. For sin egen og mannens skyld. Er man overhode ikke interessert i noe som helst seksuelle handlinger, så forstår jeg ikke hvorfor folk bor sammen.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2012 #14 Skrevet 16. desember 2012 Jeg er kvinne og skjønner mannen godt. Sex er mye i et forhold. Han ga henne en "advarsel" så får hun velge å gjøre noe med det, eller så går han, for han er det viktig med sex. Skjønner han godt. Hadde ikke mannen min prøvd og få sex til å fungere så hadde jeg også advart han med å gå. Anonym poster: 5fdb80cbdbee98abf6c3393ec122ea93
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 16. desember 2012 #15 Skrevet 16. desember 2012 Jeg høres kanskje krass ut, men et forhold er en JOBB, ikke bare kos og egotripp. Man skal jobbe med problemene i forholdet. HI har ikke utdypet det med sex mer enn det minimale, men JEG mener at hver av partene i forhold har ansvar for å jobbe med sine problemer hvis det går utover partneren. Du kan ikke gå rundt og kjefte i årevis og skylde på at du er "deppa" eller "hormonell", samtidig som du ikke ønsker å få hjelp. På samme måte kan man ikke nekte partneren sex fordi man selv har et problem, men ikke ønsker å gjøre noe som helst med problemet.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2012 #16 Skrevet 16. desember 2012 synes det høres ut som en fornuftig mann jeg. han kommer med en slags advarsel til deg, bedre det en å være utro bak din rygg. Anonym poster: 5d31a14fccbdc849fc201c5f1c4e950b
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2012 #17 Skrevet 16. desember 2012 Hvor ble det av HI her da, hadde vært greit å få utdypet dette litt. Vanskelig å gi et godt svar uten flere opplysninger, særlig på hva slags hjelp du har søkt og prøvd ut disse 2 årene... Anonym poster: b25711e65dab998f259ddb67eb805f8b
mariabee Skrevet 16. desember 2012 #18 Skrevet 16. desember 2012 Vi startet m sex igjen 5mnd etter fødselen.,da var d ok, sårt men overl
mariabee Skrevet 16. desember 2012 #19 Skrevet 16. desember 2012 Skulle liksom svare her at jeg vet hvordan dette kan være da vi har vært gjennom d samme. Det kommer seg men forstår deg veldig godt !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå