Gå til innhold

forelsket i en annen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble stormforelsket i en venn som jeg ikke likte før. Har kjent han i flere år og vi har kranglet bestandig. tør å si at jeg hatet han før. Men så skjedde jeg vet ikke hva... og nå..Vi treffes ofte i vennegjengen vår. Hva skal jeg gjøre????er redd ...hvordan kan man bli forelsket i noen man ikke liker liksom...høres så teit ut..........

 

Anonym poster: 12946904d3559f3198ffdda6c96c359b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

opp

 

Anonym poster: 12946904d3559f3198ffdda6c96c359b

Skrevet

ingen som svarer meg???

 

Anonym poster: 12946904d3559f3198ffdda6c96c359b

Skrevet

Det kan være kort vei mellom hat og kjærlighet noen ganger, fordi det er så sterke følelser det er snakk om.

Dessuten forandrer man seg stadig vekk slik at man etter noen år kan se andre kvaliteter hos en person enn man gjorde tidligere.

 

Hvis du er singel så kan du jo bare prøve å bli kjent med ham på nytt. Hvis du er i et bra forhold så ville jeg vært veldig forsiktig slik at du ikke ødelegger det du har pga noe du ikke aner om er holdbart.

 

Anonym poster: 450facc3dbceab8ae8b0c360cdc85caa

Skrevet

er du singel eller ikke?det er jo ganske vitalt å vite før man gir råd. Er du singer så er det jo bare å kjøre på, hvorfor ikke?

er du ikke singel så slutt å tenk på han, så enkelt!

 

Anonym poster: 1d0e81106f7b2ac26017d794db924a22

Skrevet

er ikke singel nei.Han er ikke singel han heler....huff har altiid hattet fyren!!!syntes så synd på dama hans og nå......

 

Jeg er i et bra forhold da......Vil det gå over selv om vi treffes ofte..kan liksom ikke la være å se han siden han er bestevennen til mannen min. Tror han føler det samme.så stoooor forandring i hvordan han behandler meg, snakker med meg, osv....Hvordan skal jeg "glemme" han da, mens jeg treffer han ofte????hi

 

Anonym poster: 12946904d3559f3198ffdda6c96c359b

Skrevet

Begynn å se din egen mann med nye øyne. tenk på alt det positive med han, hva dere to har sammen, hvor uaktuelt det er å ødelegge det dere har.

tenk konsekvenser: hva skjer om du lar denne andre komme under huden på deg?Det er bedre å stoppe nå enn å la det bare få utvikle seg. Gresset er som regel aldri grønnerepå den andre siden, men det virker ikke sånn når man får oppmerksomhet fra en annen enn sin egen mann.

 

det er spennende og pirrende at en annen mann ser på deg og kanskje har lyst på deg,men vil du virkelig gjøre noe med det?Bare for spenningens skyld?

 

man kommer til å bli betatt av mange iløpet av sitt liv, men det er hva man gjør med det som spiller en rolle for hvordan livet ender opp...

 

ikke rot til noe bare fordi du vil ha litt spenning...

 

Anonym poster: 1d0e81106f7b2ac26017d794db924a22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...