Anonym bruker Skrevet 16. desember 2012 #1 Skrevet 16. desember 2012 Hvorfor det? Anonym poster: 027326c3a33f6612a4d24dba12bd262a
Gjest Mrs. Careface Skrevet 16. desember 2012 #2 Skrevet 16. desember 2012 Smak og behag og noen roper høyere enn andre
Mama Christmas Skrevet 16. desember 2012 #3 Skrevet 16. desember 2012 Forskjell på hvordan man bruker eyeliner synes jeg. En diskret linje over øyelokket og delvis nedre del kan åpne blikket veldig, mens en tykk, svart strek rundt hele øyet sjelden blir vellykket i mine øyne. Uansett, folk er forskjellige, og noen liker det ene mens andre liker noe annet. Og sånn vil det alltid være.
Gjest Gullguttene Skrevet 16. desember 2012 #4 Skrevet 16. desember 2012 Det kommer vel an på hvordan man bruker den. Men jeg syns ofte det er stygt. Noen bruker altfor mye og for mørke farger, ser ut som svarte ringer rundt øynene. Og andre greier å lage en sånn strek sånn at de ser mye eldre ut enn de faktisk er. Men det kan være fint, bare det blir gjort rikitg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå