Februargullet2013 Skrevet 16. desember 2012 #1 Skrevet 16. desember 2012 (endret) Har ei venninne som skal ha barn i April, en liten jente,er så koselig, her om dagen sa ho at ho hadde lyst til og ta med hundene sine på føden, Hjelpes meg, ho må da skjønne at det ikke går,men hvordan fortelle det uten og såre henne? Ho blir alenemor,og ønsker derfor og ha med Hundene sine med på føden. Endret 16. desember 2012 av snartmamma2013
♥Madam Mim♥ Skrevet 16. desember 2012 #2 Skrevet 16. desember 2012 utbroder dette med at det er mange som er allergiske. På et sykehus er det mange med nedsatt imunforsvar og er de allergiske da kan det gå veldig galt!! Kan jo også nevne dette med at mange er redd for hunder, men mange som har hunder klarer ikke helt å skjønne hvor redd man faktisk kan bli for en uskyldig liten hund :-)
Katteskinnet Skrevet 16. desember 2012 #3 Skrevet 16. desember 2012 Hun finner det vel tidsnok ut, de kommer jo aldri til å la henne ta hunder med på sykehuset. Om du vil si noe kan du jo si at hunder ikke er tillatt på sykehus pga allergi og lignende, men at hun ikke forstår dette selv er jo litt merkelig
Februargullet2013 Skrevet 16. desember 2012 Forfatter #4 Skrevet 16. desember 2012 Takk for gode tips:) er ikke noe små hunder akkurat. er 3 husky, ho bør skjønne det,men tror frykten og være alene,er for stor akkurat nå,er vel bedre kanskje de sier det enn jeg,vet ho skal ta det opp over nyttår,ho er veldig sår fortiden,er sikkert fordi at ho er gravid:)
stch85 Skrevet 16. desember 2012 #5 Skrevet 16. desember 2012 tror ikke hun får så veldig mye støtte og hjelp av hunder under fødselen akkurat... høres merkelig ut
Katteskinnet Skrevet 16. desember 2012 #6 Skrevet 16. desember 2012 Takk for gode tips:) er ikke noe små hunder akkurat. er 3 husky, ho bør skjønne det,men tror frykten og være alene,er for stor akkurat nå,er vel bedre kanskje de sier det enn jeg,vet ho skal ta det opp over nyttår,ho er veldig sår fortiden,er sikkert fordi at ho er gravid:) Du kan jo spørre om hun vil at du skal være med?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 16. desember 2012 #7 Skrevet 16. desember 2012 Du trenger ikke si noenting, for hun kommer til å bli stoppa i døra!
Roselilly Skrevet 16. desember 2012 #8 Skrevet 16. desember 2012 He-he... seriøst?? Du får be henne om å finne en god venn som kan bli med henne om hun er redd for å være alene. Alene blir hun jo ikke, hun vil jo ha jordmødre der som trolig stiller mer opp hvis de vet hun ikke har noen å ta med seg. Bortsett fra det at det selvfølgelig ikke er tillatt å ta med seg hunder inn på sykehuset pga infeksjonsfare osv. så synes jeg det er veldig merkelig at en person som eier tre huskyer har så lite gangsyn når det gjelder hunder. Hvis man teoretisk tenker seg at hundene kunne være med inn i en slik situasjon så vet man ikke hvordan de ville taklet det. Når hun kommer i den mest smertefulle fasen av fødselen kunne faktisk hundene sett på jordmødre og andre som en trussel i verste fall og dermed prøvd å hindre dem fra å gjøre jobben sin. Må si at jeg er betenkt over at en som tilsynelatende har så lite forståelse for hunder skal sitte med ansvar for tre huskyer OG et barn alene...
Caprica Skrevet 16. desember 2012 #9 Skrevet 16. desember 2012 Haha det skulle ta seg ut, tre huskyer pesende ved siden.av fødesenga!!! Eller er dette bare tull hi?
Frufluffy Skrevet 16. desember 2012 #10 Skrevet 16. desember 2012 (endret) He he Jeg kan forstå at hun syns det kan være støttende å ha med seg hundene sine og jeg forstår heller ikke hvor redde folk kan være for hunder. Jeg forstår ikke at folk kan være redd edderkopper eller mus Jeg fortår derimot at hunder ikke er lov på sykehus, men i en sårbar situasjon tror jeg ikke jeg hadde likt om noen utbroderte om infeksjonsfare og allergi. Det hadde holdt med : " Det er forbudt med hunder på sykehus desverre" Endret 16. desember 2012 av Fiolfiol
Februargullet2013 Skrevet 17. desember 2012 Forfatter #11 Skrevet 17. desember 2012 Takk for alle gode svar, Ja så klart jeg sikkert kan bli med hvis ho ønsker det,så kan samboeren passe babyen vår i mens,går vel for noen timer,når gutten nesten er 3mnd på den tiden. er dessverre ikke tull,skulle nesten ønske det var det,fordi er litt flaut synes jeg,men ho elsker hundene sine, og føler seg veldig trygg med dem,men som flere sier blir dem nok ikke godtatt på sykhuset,de kommer ikke inn.
samu Skrevet 17. desember 2012 #12 Skrevet 17. desember 2012 kanskje jeg skulle spurt sykehuset om jeg kan ha med meg papegøyene mine på føden. de ville sikkert vært til stor hjelp.
Februargullet2013 Skrevet 17. desember 2012 Forfatter #14 Skrevet 17. desember 2012 Ja høres veldig dumt ut og ta med seg dyr på sykhuset, akkurat som jeg kunne tatt med med hunden og Katten min, forstår frykten hennes,men ho tenker nok ikke helt klart.
Februargullet2013 Skrevet 17. desember 2012 Forfatter #15 Skrevet 17. desember 2012 Hjemmefødsel? Ho får ikke det, fordi ho har hatt mye blødinger i svangerskapet,og hvis man skal føde hjemme,skal vel at være normalt hele svangerskapet,men hadde vert veldig kjekt for hennes del:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå