Anonym bruker Skrevet 16. desember 2012 #1 Skrevet 16. desember 2012 Jeg får kommentarer på venninnene mine på at navnet er rart. Men mannen min og jeg liker det veldig godt. Det blir det, eller Liam Andrè. Anonym poster: 7969c5fa440a3bfd57e135c96f87ac24
3 nøtter til Askepott Skrevet 16. desember 2012 #2 Skrevet 16. desember 2012 Saul er fibt. Det andre var rart, har aldri hørt det før ogg aner ikke hvordan du sier det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå