Anonym bruker Skrevet 16. desember 2012 #1 Skrevet 16. desember 2012 Jeg synes det er nydelig,men hva mener dere andre? Anonym poster: bc77e396070fa4e48821e4e82e53aaf7
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2012 #2 Skrevet 16. desember 2012 Jeg synes det er nydelig, har likt det siden jeg var barn, men er indokterinert fra min mor at det er harry og tacky Men usikker på om jeg er enig med henne der. Anonym poster: 06f7a8be09c0247fc4d6f690c5c2e931
Februargullet2013 Skrevet 16. desember 2012 #3 Skrevet 16. desember 2012 Altfor utlandsk,men veldig fint
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2012 #4 Skrevet 16. desember 2012 Harry. Bodde en tid i Nevada, og det var et vanlig strippernavn der. Anonym poster: a3279e4bc76614a84a7649a59e38f59c
Gunner Skrevet 16. desember 2012 #5 Skrevet 16. desember 2012 Jeg liker det, men syns ikke det passer i Norge, ville ikke kalt ungen min det.
LuksusLiv Skrevet 16. desember 2012 #6 Skrevet 16. desember 2012 Ikke fint på norsk, rett og slett harry på norsk faktisk.
DotM Skrevet 16. desember 2012 #7 Skrevet 16. desember 2012 Jeg syns det er veldig fint på engelsk, men er ikke like fint på norsk
Aiyanna Rose Skrevet 16. desember 2012 #8 Skrevet 16. desember 2012 Nydelig, kunne brukt det selv dersom jeg får flere jenter!
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2012 #9 Skrevet 16. desember 2012 Savannah er en by i Georgia, USA, og en katterase. Passer ergo dårlig som navn på et menneske, det er i alle fall temmelig harry på norsk. Anonym poster: cd614f4e3288d86ebf220f55ed372fc8
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2012 #10 Skrevet 16. desember 2012 Akkurat like fint som Paris og alle andre bynavn på norsk.. Anonym poster: cb6c019fdf9d556301b1ae037d300c04
kjærestenogmæ Skrevet 16. desember 2012 #11 Skrevet 16. desember 2012 Og jeg er så harry skjønner jeg Datteren min heter det grunnet jeg har bodd lenge i utlandet og ville ha et internasjonalt navn. Savannah er et av de fineste engelske navnene som finns. Og en stor ære til fadderne fra skottland og sør-afrika Synes navnet er nydelig og det er jenta mi også (andre fornavnet er norskt, oppkalling etter en oldemor).
me_87 Skrevet 16. desember 2012 #12 Skrevet 16. desember 2012 Synes det er kjempe fint jeg! Får jeg en jente så skal hun uten tvil hete det. At folk synes det er harry bryr jeg meg overhodet ikke om.
Hybelkanina Skrevet 16. desember 2012 #13 Skrevet 16. desember 2012 Jeg liker lyden av navnet, men synes deg høres rart ut på en helnorsk jente. Jeg kjenner en liten Savannah som har et traust norsk etternavn og da blir det nesten bare litt rart og malplassert.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2012 #14 Skrevet 16. desember 2012 Jeg liker lyden av navnet, men synes deg høres rart ut på en helnorsk jente. Jeg kjenner en liten Savannah som har et traust norsk etternavn og da blir det nesten bare litt rart og malplassert. Litt sånn "Savannah Hansen"? Kniiiiiiiiiiiiiis Anonym poster: a3279e4bc76614a84a7649a59e38f59c
L-8 Skrevet 16. desember 2012 #15 Skrevet 16. desember 2012 Overhodet ingen positive følelser for det navnet. Harry.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2012 #16 Skrevet 16. desember 2012 Hadde mine foreldre døpt meg for Savannah så hadde jeg vært flau hver gang jeg måtte si navnet mitt. Anonym poster: 241a14d9f9b112e1534a16c7a0530b94
C.L.H85 Skrevet 16. desember 2012 #17 Skrevet 16. desember 2012 Personlig synes jeg det passer bedre hvis du bor i en liten småby utenfor mississippi området eller noe. Litt for amerikansk, Sørstatene etter min smak. Men navnet i deg selv er fint nok det, men ville ikke kalt mitt eget barn det
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2012 #18 Skrevet 16. desember 2012 Jeg liker det ikke. Anonym poster: 86aa9af9fa7e596fbcb32548e07c76f7
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2012 #19 Skrevet 16. desember 2012 Navnet er harry og forbindes med strippere og white trash i USA. Anonym poster: 1bdd339f4d143bf8563cb49992e5d7b2
Miamimom Skrevet 16. desember 2012 #20 Skrevet 16. desember 2012 Ikke fint. Savannah Bjerkerud eller et annet norsk etternavn gjør det enda verre.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2012 #21 Skrevet 16. desember 2012 Jeg synes det er nydelig,men hva mener dere andre? Anonym poster: bc77e396070fa4e48821e4e82e53aaf7 Et griseharry navn. Høres ut som det er tatt fra en amerikansk såpeserie som sendes på TV Norge på dagtid. Anonym poster: 20d8cec6525aebe299df7d7999e4df93
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2012 #23 Skrevet 16. desember 2012 Jeg elsket det navnet før, kunne sikkert ha kalt en av mine døtre det, men jo mer jeg tenkte på det av i bor i Norge og hvordan det mulig uttales her så valgte jeg det bort + at familie og samboer bare lo, det er jo faktisk en plass i USA som heter det..... Når det er sagt så har jeg nydelige internasjonale navn på begge barna mine, liker IKKE typisk norske navn som turid, sigurd osv ! Savannah er ikke et av mine favoritt navn nå lengre, men likte det bedre når jeg var yngre sammen med Aiden.... Anonym poster: 4fd34e419c2a178ddc12e7378018d5ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå