Gå til innhold

Nå er jeg lei desember!!!

Anbefalte innlegg

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Pokker heller.. Føler bare for å skippe over til neste år nå :(

I starten av mnd, måtte jeg slite meg gjennom 2. des og 5. des, dagene hvor vi mistet tvillingene våre, etter det har det gått slag i slag med alt.. Nå trodde jeg det roet seg før jul. Så kom det en ny sørgelig beskjed i dag :(

Jeg har ikke hatt mormor og morfar, morfar døde når jeg var veldig ung, mormor dødde mange år før jeg ble født, men når vi slo rot i barndomshjemmet, så fikk jeg noen utrolig gode reserve besteforeldre rett over veien, de var alt man kunne ønske seg av besteforeldre.. I går kveld døde denne bestefaren min :( Føler det er blitt for mye nå, alt for mye..

Videoannonse
Annonse
Gjest Heartbroken
Skrevet

Kondolerer.

Sender deg varme tanker - det er ikke noe man kan si for å lette sorgen din...

Skrevet

Så trist og høre. håper du får koset deg i juletiden da, selvom det er vanskelig

Skrevet

kondolerer så mye!

Kan jeg spørre hvordan du mistet tvillingene? var de myfødt?

Anonym poster: 3f7b3ffed4e5b2ed474b199b5355ddd3

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Takk dere.. Er bare så håpløst å skulle glede seg over føjula, når det nesten hver dag har vært tull, krøll, sorg osv :-/ Hadde jeg ikke hatt unger, så hadde jeg avlyst hele julekvelden...

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

kondolerer så mye!

Kan jeg spørre hvordan du mistet tvillingene? var de myfødt?

Anonym poster: 3f7b3ffed4e5b2ed474b199b5355ddd3

Mistet de i fortidelig fødsel i uke 21, de prøvde å få oss til sykehus i Oslo, i håp om å prøve å redde de, men det var dårlig vær, så helikopteret fikk ikke landet, vi endte opp på sykehus hvor det ikke var sjans å redde de, så vi måtte sitte i 15 og 25 minutter å se de dø.. Ikke akurat det beste minnet å starte førjula med :-/ Mistet de pga vannavgang, da fosterhinnen til jenta var angrepet av infeksjon og svekket...

Skrevet

Må bare sende deg en klem... En forferdelig sorg du sitter med...kan ikke forestille meg hvordan du har det... Så vondt å forbinde desember med sorg. Ingen ord kan gjøre det lettere, men jeg tenker faktisk ofte på deg. Skulle egentlig ikke logge inn i dag, helt til jeg så innlegget ditt... Lest mange av innleggene dine og ofte grått på dine vegne. Vondt å miste besteforeldre også... de som liksom alltid har vært der, er plutselig borte...

Håper så inderlig du kan få litt julefred og glede når juleuka kommer. Håper barnas julefryd kan smitte litt over på deg og at du tross alt får ei fin jul.

Stor klem til deg

Anonym poster: c3a5cf6e80aa8c0d8db7cd09e11669a2

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Må bare sende deg en klem... En forferdelig sorg du sitter med...kan ikke forestille meg hvordan du har det... Så vondt å forbinde desember med sorg. Ingen ord kan gjøre det lettere, men jeg tenker faktisk ofte på deg. Skulle egentlig ikke logge inn i dag, helt til jeg så innlegget ditt... Lest mange av innleggene dine og ofte grått på dine vegne. Vondt å miste besteforeldre også... de som liksom alltid har vært der, er plutselig borte...

Håper så inderlig du kan få litt julefred og glede når juleuka kommer. Håper barnas julefryd kan smitte litt over på deg og at du tross alt får ei fin jul.

Stor klem til deg

Anonym poster: c3a5cf6e80aa8c0d8db7cd09e11669a2

Jo takk. Håper det selv også, men jula blir vanskligere for hvert år nå, så håper det hender noe positivt denne uka, eller neste desember.

Gjest jule-Juliea
Skrevet

Kondolerer kjære gode deg! Sender deg masse tanker og en god klem :)

Skjønner dette ble litt for mye, men nå passer han iallefal på dine nydelige tvillinger!

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Skjønner dette ble litt for mye, men nå passer han iallefal på dine nydelige tvillinger!

Han også ja.. Har Alt av besteforeldre på "den andre siden" nå, foruten farmor (som jeg ikke har kontakt med) og bestefar sin kone, men hun er sliten også, og nå som han er død, frykter vi at hun forsvinner fort hun også, når han ble syk, så ble hun fort syk også... Mora til stefaren min, som jeg anså som bestemor, døde bare dager før jeg mistet tvillingene, dagen etter vi kom hjem fra sykehuset, så gikk vi i begravelsen hennes, uka etter begravet vi egene barn, i fjor gravla vi min ekstra mamma rett før jula..

Gjest jule-Juliea
Skrevet

Han også ja.. Har Alt av besteforeldre på "den andre siden" nå, foruten farmor (som jeg ikke har kontakt med) og bestefar sin kone, men hun er sliten også, og nå som han er død, frykter vi at hun forsvinner fort hun også, når han ble syk, så ble hun fort syk også... Mora til stefaren min, som jeg anså som bestemor, døde bare dager før jeg mistet tvillingene, dagen etter vi kom hjem fra sykehuset, så gikk vi i begravelsen hennes, uka etter begravet vi egene barn, i fjor gravla vi min ekstra mamma rett før jula..

Huff livet har vært hardt not deg! Med det er grenser for hva mennesker sjø tåle! Du fikk din "dose" tidlig så nå krysser jeg alt for at det er over!

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Ja, føler vel jeg har fått min kvote snart.. Tror jeg er av de menneskene som "tiltrekker seg" negative hendelser jeg.. Men satser friskt på 2013, fra da av vil solen skinne min vei ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...