Gå til innhold

Har fotballfrue operert bort ribbein?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fotballfrue er veldig tynn, men jeg er dritlei av at folk skal kritisere tynne mennesker. Det er like fælt for et tynt menneske å høre "å hvor tynn du er! spiser du ikke eller? få i deg litt mat" som det er for et feit menneske å høre "hallo feita! legg fra deg sjokoladen der du tror jeg". Å kritisere tynne mennesker gjør ikke at du blir tynnere selv.

Anonym poster: ab7be102f740905d985cca7bddd886be

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg hørt om denne fruen i lange tider her inne og på se&hør, og fant ut at jeg skulle google henne og fant deretter bloggen.

Hun er tynn, men hun ser da slettes ikke sykelig ut slik mange fremstiller henne. Selvføgelig er hun innhulet på bilder. De aller fleste: tykk eller tynn trekker inn magen før oppstillingsbilder og slik blir resultatet om en bare er tynn nok;)

Jeg var selv like tynn på den alderen. Var vegetarianer i over et tiår og veldig opptatt av sminke, klær og kosthold. Idag er jeg nesten 40, har 3 barn og er en smule overvektig kjøttspiser;)

Syns fruen var flott jeg, men når det er sagt: kan ikke skjønne at så mange er så interresert i henne og bryr seg om henne. Hun er flott, men det finnes da mange andre like flotte jenter. Både de som er like tynne og de som ikke er like tynn.

Dere som starter tråder om henne- hvorfor gjør dere det? Irriterer det dere at hun er tynn?

Anonym poster: 9feef7c447a8f7be8b270a61b4671242

Skrevet

43 kg ? Så lite kan hun ikke veie om hun er 170 cm. Da hadde ikke hun gått på beina ;-)

Anonym poster: d4bf3cbe962c100342fb79034436db20

Skrevet

Hun veier nok mer enn hun ser ut som.

Hun er riktignok mager, men hun er veldig veltrent og har markerte muskler i hele kroppen, de veier litt.

Jeg er 174 cm høy og var også veldig tynn/mager da jeg var på den alderen. Jeg var ikke muskuløs og veide 56-58 kg, jeg har lange tynne ben, ingen rumpe og små pupper og var tynn fra naturens side. Kunne spise akkurat hva jeg ville uten å legge på meg et gram, brukte 36 i klær (Fotballfrua bruker vel 34/36).

Kanskje det går med henne som med meg, jeg fikk problemer med stoffskiftet, fikk en infeksjon på skjoldbruskkjertelen og ble insulinresistent etter et svangerskap. Jeg la ikke på meg mye i svangerskapet, og alle kiloene var borte igjen da jeg dro hjem fra sykehuset, men i året som kom la jeg på meg 10 kg... Lurer på hvordan fotballfruen hadde taklet noe sånt ;)

Anonym poster: c9b87eacb2741013cc1c1eee0bbde5e8

Skrevet

Fotballfrue er veldig tynn, men jeg er dritlei av at folk skal kritisere tynne mennesker. Det er like fælt for et tynt menneske å høre "å hvor tynn du er! spiser du ikke eller? få i deg litt mat" som det er for et feit menneske å høre "hallo feita! legg fra deg sjokoladen der du tror jeg". Å kritisere tynne mennesker gjør ikke at du blir tynnere selv.

Anonym poster: ab7be102f740905d985cca7bddd886be

Jeg har hatt flere tynne venninner, har en mager mor og en mann som veier mindre enn meg, men de ser likevel sunne ut. Det gjør ikke fotballfrue. Det er ikke vekten i seg selv, men det faktum at det ikke ser naturlig ut for henne som gjør det så trist.

Er man naturlig tynn ser man flott ut, samme om man er naturlig rund.

Anonym poster: 806e364e081b83af9368ca1e1ecb2811

Skrevet

Og det kommer jeg til å kommentere igjen og igjen.

Jessunavn.. At ikke du, med over 3000 innlegg, har lært deg å kutte ned på sitatene, er for meg helt utrolig!

Gjest Heartbroken
Skrevet

Og det kommer jeg til å kommentere igjen og igjen.

Jessunavn.. At ikke du, med over 3000 innlegg, har lært deg å kutte ned på sitatene, er for meg helt utrolig!

Jupp, det er det egentlig for meg også!!! Jeg får det bare ikke til - uansett hva jeg gjør så får jeg feilmelding...

Tror nok det kreves minst 3000 innlegg til før jeg fikser det ;)

Beklager altså!

Skrevet

Fotballfrue blogg nede for telling? dama har muligens ikke energi til og ha den oppe? Og jeg skulle likt og se hun spise den 6 rettersen! Noen få smakebiter av hver rett?

Anonym poster: 2b55fa86d8463f9f999f06acc4e3e983

Skrevet

Fotballfrue blogg nede for telling? dama har muligens ikke energi til og ha den oppe? Og jeg skulle likt og se hun spise den 6 rettersen! Noen få smakebiter av hver rett?

Anonym poster: 2b55fa86d8463f9f999f06acc4e3e983

Vittig slutning du har dratt her. Serverproblem og løsningen er at hun spiser mer?! Nice one :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...