Gå til innhold

Brylup reise:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hadde dere valgt?

her står det mellom :

Paris ca 20.000

Maldivene ca 70. 000

phi phi øyene ca 35.000

Skal spare fra Januar av,så har råd til alle 3:). gifter oss i juli 2014 :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen av de :P og iallefall ikke Maldivene med mindre man vrikelig har råd til det.

Paris hadde nok vært mitt alternativ. Romantisk til 1000. :)

Skrevet

Har veldig lyst til Maldivene drømt om det lenge:). Men som du sier er vel kanskje Paris det mest romantiske:)

Skrevet

Står mellom de 3 jeg har nevnt:)

Skrevet

Hva hadde dere valgt?

her står det mellom :

Paris ca 20.000

Maldivene ca 70. 000

phi phi øyene ca 35.000

Skal spare fra Januar av,så har råd til alle 3:). gifter oss i juli 2014 :)

Alle 4 mener du vel?:)

Skrevet

er jo bare 3:)

Skrevet

Har ikke samboeren din en gutt fra før? Han er vel også en del av familien?

Skrevet (endret)

Ungene skal ikke være med på brylup reisen:) Når jeg skrev alle 3,så mente jeg de stedene:)

Endret av snartmamma2013
Skrevet

Hadde spart det jeg kunne, så reist til Paris og bodd på et fantastisk luksushotell, bestillt bord på veldig fine restauranter og bare kost meg som nygift i en utrolig romantisk by:-)

Giftet meg i februar i år og vi gjorde nettopp dette, bare at turen vår gikk til New York:-) fantastisk opplevelse:-)

Skrevet

Har kun vært i Paris av de stedene du nevner. Men kan virkelig anbefale Paris. Flott by og trivelige mennesker ( iallefall de vi traff)

Skrevet

Hadde ikke ville brukt 70000 tusen kr på bryllups reise. tenk på den fine familie ferien dere heller kunne brukt på det.

Vi skal til Roma på bryllups reise 1 år etter vi giftet oss, siden jeg ikke vil ut og reise nå som jeg er gravid.

Av de stedene du nevner ville jeg valgt phi phi øyene.

Skrevet

Å, skjønner;) Noen ganger står det stille altså! Trodde du mente du hadde råd til å betale for 3...hehe

Skrevet

Takk for alle svar:) Paris er nok veldig kos:),men må si Maldivene frister mest,gifter deg kun 1 gang i livet,men er forsatt litt over 1 og halvt år,så tiden kan jo forandre seg,og lysten også:). Hehe ja er ikke så lett alltid,skrev kanskje litt dumt også Magica fra tryll :).

April er ganske mye penger,men synes det er verdt det, familieferie kan vi ta senere:)

Skrevet

Maldivene eller phi phi øyene. Til paris er jo slik man kan gjøre bare på en langhelg.. :-) om man har råd og mulighet så hvorfor ikke bare ta det litt ekstra lukuriøst og dra til et eksotisk sted. :-) sett deg ned å tenk over hvor du mest sannsynlig ikke kommer til å dra på familieferie, og hvor du kommer til å angre aller mest på om du ikke drar. :-)

Skrevet

Jeg og kjæresten var på Maldivene i fjor vinter. Et nyyyyydelig sted. Var en uke på Kuredu Island og en uke på Kommando Island. Fantastisk.

Dyrt om du ikke velger all inclusive og skal kjøpe alt på stedet.. Bare en brus kostet over 30 kr.

Vi leide også en egen privat, øde øy, som de kalte Robinson Crusoe. Kan anbefales på det varmeste :)

Skrevet

Takk for svar:). Jeg tror jeg kommer til og angre veldig hvis jeg ikke drar til Maldivene, tror det er sånn man opplever kun en gang i livet pga Prisen, og som du sier Paris går det an og ta en helgetur til :).

Nydag75, Oi så heldig du var:) Håper virkelig vi kommer dit. Ja vet det veldig dyrt der nede:) Bra dere koset dere masse:)

Skrevet

Paris var greit nok, men kommer ikke til å dra dit igjen.

Skrevet

Definitivt Maldivene! Som de andre sier, Paris kan man ta som en helgetur med Norwegian til 299,- hver vei. Bryllupsreisen er noe man gjør en gang i livet (forhåpentligvis!), og da kan man koste på seg litt ekstra syns jeg! Hvis man har råd til det, da...

Vi kommer til å dra til Seychellene... ;)

Skrevet

Takk for svar:) Ja er enig der:). jeg skal ikke gifte meg er enn en gang,hvis jeg blir skilt engang vil jeg ikke gifte meg en gang til,men håper vi er sammen resten av livet:). Seychellene er nok veldig bra også, fetteren min var der med kona:)

Skrevet

Jeg hadde uten tvil valgt maldivene:-) dere kan nok få det veldig romantisk der også;-)

Skrevet

Takk for svar:) blir nok mest sannsynlig det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...