Gå til innhold

Two and a half man

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Dere som ser på det,synes dere det er best med Charlie Sheen eller Ashton Kutcher? Jeg elsker Charlie, og synes dårlig etter Ashton kom inn

Endret av snartmamma2013
Videoannonse
Annonse
Skrevet

two and a half men er ikke det samme uten charlie nei

Skrevet

Nei det er helt klart

Skrevet

Det er ikke det samme uten Charlie, men har ledd godt mange ganger av de nye episodene :)

Skrevet

Er aboslutt ikke det, synes guttungen er best nå, han er utrolig morsom,han er jo ganske stor nå da. Ashton synes jeg er tørr

Skrevet

Det er ikke det samme uten Charlie. Jeg var ganske negativ før jeg hadde sett så mange av de nye episodene, men etter å ha sett alle i rett rekkefølge er det ikke så verst. Jeg ser heller på det enn How I met your mother/CSI.

At Charlie døde syns jeg var bra, og at han ikke bare forsvant/ble borte "uten grunn", og uten noen historie, for det hadde blitt litt teit.

Men Jake er helt klart den morsomste nå, så jeg håper ikke han får sparken etter den videoen.

Skrevet

ja det ble ikke det samme uten charlie, har ikke sett på det etter han ble borte jeg.

Skrevet

Jeg ser fremdeles på, men savner Charlie. Så dumt at han ble kastet ut av serien!!

Skrevet

Ja er veldig dumt,Glad Jake er med enda,de kan ikke bytte han ut

Skrevet

Det er ikke det samme uten Charlie. Jeg var ganske negativ før jeg hadde sett så mange av de nye episodene, men etter å ha sett alle i rett rekkefølge er det ikke så verst. Jeg ser heller på det enn How I met your mother/CSI.

At Charlie døde syns jeg var bra, og at han ikke bare forsvant/ble borte "uten grunn", og uten noen historie, for det hadde blitt litt teit.

Men Jake er helt klart den morsomste nå, så jeg håper ikke han får sparken etter den videoen.

Etter hvilken video? (Beklager, har ikke fulgt med)

Skrevet

er ikke det samme, men jeg syns fortsatt det er morsomt.

Skrevet

Han sa i en video at folk måtte slutte å se på serien fordi det var djevelens verk eller noe liknende :P

Skrevet

Det har blitt en helt annen serie uten Charlie, ja! Liker selvsagt ham best (aldri så liten crush*rødme*), men Ashton er jo også artig :)

Skrevet

Nei synes det bare er rart uten han,men ser fordi jeg digger Jake

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...