Anonym bruker Skrevet 16. desember 2012 #1 Skrevet 16. desember 2012 Ettåringen har kastet opp på fredag etter han fikk grøt til kvelds. Lørdag fikk han ikke grøt å kastet ikke opp da. Idag ga jeg han grøt til frokost igjen å da kastet han opp. Er det tilfeldig at han kun kastet opp når jeg gir han grøt? Han har ikke kastet opp av skive eller middagsglass. Formen virker kjempe fin på han,han leker,tuller og herjer som vanlig. Anonym poster: 664b4307534cf9f8104719366144f766
Februargullet2013 Skrevet 16. desember 2012 #2 Skrevet 16. desember 2012 Kanskje han ikke tåler det, er sikkert ikke alle som gjør det
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2012 #3 Skrevet 16. desember 2012 Men han har jo fått samme grøt i 6 mnder da,å har ikke reagert før nå. Anonym poster: 664b4307534cf9f8104719366144f766
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2012 #5 Skrevet 16. desember 2012 For mye grøt? Anonym poster: c09d6edcfef3acdedfd5e704955aa858
sillyfilly og Olivia Skrevet 16. desember 2012 #6 Skrevet 16. desember 2012 Prøv en annen grøt type og se hva som skjer. Evt bare kutt ut grøten. Du sier jo selv han spiser middag og brødskiver. Trenger ikke grøt da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå