Anonym bruker Skrevet 16. desember 2012 #1 Skrevet 16. desember 2012 Har utsatt en ikea tur nå som haster litt pga dette uværet, men er det greit der nå? Slutt på snøkaoset? Tenkte å reise over fjorden i morgen Anonym poster: 17a02d681e19e82966dc7a5551fadd3c
^**jente79+knøttet**^ Skrevet 16. desember 2012 #2 Skrevet 16. desember 2012 Tror det skal gå helt fint. Nå regner det og mye av snøen er borte.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2012 #3 Skrevet 16. desember 2012 regn og ikke vind-innen i morgen er det sikkert tilnærmet snøfritt:/ Anonym poster: f982cfb85e1ce847567c003926a016a0
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2012 #4 Skrevet 16. desember 2012 Flott Da er det likt som her. Anonym poster: 17a02d681e19e82966dc7a5551fadd3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå