Gå til innhold

Julebord og dets ringvirkninger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, så sitter vi her da!

Litt over halv fem en søndags morgen.

Den skyldige: julebordet.

Og jada, det fant sted på fredag, ikke i natt.

Men fordi det varte til ... ja, klokken åtte lørdag morgen faktisk, så la undertegnede seg for kvelden klokken i åtte i går kveld. Noget sliten og skakk.

Og våknet dermed etter åtte timer. Nå har jeg vært lys våken i en time allerede. Tatt ut av vaskemaskinen, vannet litt planter, ryddet litt...

Og klokka er ikke kvart på fem enda engang. En søndag, liksom.

Faen til naut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men så bra du er frisk nå da:-) Fra og tidligere aldri bli fyllesyk blir jeg nå, etter at jeg ble 30 dårlig i flere dager i strekk :-\ Kan du ikke legge deg litt snart igjen da?

Gjest cunning stunts
Skrevet

Så effektivt - du får fredelig tid i heimen og du får unna vaska og lesing av smuss og filing av negler og alt sånt uten å ta noe av selve søndagen, det er jo bare gull når du i tillegg har sovet dine åtte timer allerede. Jeg er faktisk misunnelig.

Skrevet

Kjenner jeg er misunnelig jeg. Sitter og henger som en slapp sekk i sofaen etter at junior har dratt meg opp av senge leeenge før jeg var ferdig med min skjønnhetssøvn.

Skal sies at jeg ikke eier sengevett selv heller, så det er vel i høyeste grad selvforskyldt at jeg ikke kom meg i seng før midtnatt. Men likevel, her sitter jeg og orker ikke stort annet enn å se tomt framfor meg mens junior leker.

Skrevet

Jaja, det var nå ikke de verste ringvirkningene av julebord jeg har hørt om! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...