Gå til innhold

Kvalme som graviditetstegn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet at kvalme kan komme tidlig, og hører mest om morgenkvalme. Men hva med andre tider på døgnet?

Jeg har noen få dager igjen til testdato. Har de siste dagene vært kvalm sent på kveld og natt, men helt fin på morgen og resten av dagen. Noen som har opplevd det, kan det være et tegn på graviditet tro?

Merker ingenting annet.

 

Anonym poster: 9391bee6b1b3bef7fe76b01639470437

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kveldskvalme er ikke uvanlig nei. Men med all den omgangssyken som går hadde jeg testet før jeg hadde stolt på den.

Skrevet

[quote name=1G+1G :D' timestamp='1355619679' post='144838227]

Kveldskvalme er ikke uvanlig nei. Men med all den omgangssyken som går hadde jeg testet før jeg hadde stolt på den.

 

Skal teste i morgen tidlig. Hadde omgangsyka for 1 mnd siden, så vil ikke ha den igjen. Men er ikke så intens kvalme som ved omgangsyke, og heller ikke så konstant over lengre tid.

En blir jo litt opphengt i det her ventetiden, så ser ikke bort ifra at det er kroppen som bare tuller litt med meg.

 

Anonym poster: da856e26aaceff516662e1ab1050d307

Skrevet

Dytter litt

 

Anonym poster: da856e26aaceff516662e1ab1050d307

Skrevet

Lykke til med testing i morgen :D

Skrevet

[quote name=1G+1G :D' timestamp='1355645239' post='144838435]

Lykke til med testing i morgen :D

 

Takk for det :)

Har testet nå, og den var negativ :( Men er bare 11 dpo enda, får prøve igjen om noen dager :)

 

 

Anonym poster: da856e26aaceff516662e1ab1050d307

Skrevet

[quote name=1G+1G :D' timestamp='1355645239' post='144838435]

Lykke til med testing i morgen :D

 

Takk for det :)

Har testet nå, og den var negativ :( Men er bare 11 dpo enda, får prøve igjen om noen dager :)

 

 

Anonym poster: da856e26aaceff516662e1ab1050d307

 

Ta igjen om noen dager, ikke alle som har nok hcg i urin så tidlig. Jeg fikk svak positiv 12 dpo, så alt håp er ikke ute enda. Tok blodprøve samme dag og den var 31 så veldig lav enda da.

Skrevet

"Morgenkvalme" er veldig misvisende ord. Jeg var verst på ettermiddag og kveld, og vet om mange andre som har vært det og.

 

Anonym poster: 703bc269e6af20b30d72c6dbea082d48

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...