Gå til innhold

trusemannen ''lusker'' her inne!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har annonse her inne at jeg er ledig som dagmamma, og 2 ganger denne mnd, har jeg fatt nesten samme meldingen fra nesten samme nummer, kun alder pa barnet og navnet pa foreldren er forandret. alderen har vart for hoy til at de egentlig ikke trenger dagmamma... barnet var i skolealder... forste gangen svarte jeg hoflig at jeg ikke passet sa store barn, og fikk tilbake sporsmal om jeg brukte stringtruse og tights... politiet ble kontaktet... i dag skjedde det igjen!!

ville bare ''si'' i fra slik at andre er ops pa det!

Anonym poster: f5a1aca4a5395e63eb835b5c73927965

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hahaha! ja, hvis en tullig er villig til å betale greie summer for undertøyet mitt skal han jaggu få lov til det gitt ;) trenger penga:)

Anonym poster: 54dbd5726569bccd3be947df60f01906

Skrevet

be han kontakte meg! ! jeg selger gjerne skitne truser! ! haha lettvinte cash

Anonym poster: 21f9b4bdede2d9648121cbd6a50caf0c

Skrevet

Skulle gjerne ha solgt noen brukte truser jeg også!!! :-)

Anonym poster: 9217306c638f18a799a3a7a3f12a735c

Skrevet

har annonse her inne at jeg er ledig som dagmamma, og 2 ganger denne mnd, har jeg fatt nesten samme meldingen fra nesten samme nummer, kun alder pa barnet og navnet pa foreldren er forandret. alderen har vart for hoy til at de egentlig ikke trenger dagmamma... barnet var i skolealder... forste gangen svarte jeg hoflig at jeg ikke passet sa store barn, og fikk tilbake sporsmal om jeg brukte stringtruse og tights... politiet ble kontaktet... i dag skjedde det igjen!!

ville bare ''si'' i fra slik at andre er ops pa det!

Vi hadde problemer med han på jobben en stund . Æsj ekkel fyr,.

Skrevet

æsj da. har han først fått fatt i nr ditt er han vanskelig å bli kvitt.

han har faktisk plagd meg halve livet mitt.

en tidligere venninne ga han nr mitt da jeg var 13, nå er jeg 26 og han holder fortsatt på å ringe å sende SMS.

har prøvd alle mulige taktikker for å få han til å slutte.

trua med anmeldelse og ikke svart osv.

han har hele tiden nye numre og nye navn så ikke lett å kjenne han igjen med engang heller.

Han har asperger og forstår ikke konsekvensene av sine handlinger.

Blitt straffa mange ganger men han fortsetter som før når dommen er ferdig sona, så det har på en måte ingen hensikt å anmelde han..

lost case. ..

rimelig lei av han selv, har ikke svart han på mange år, men allikevel gir han ikke opp og fortsetter å sende SMS, prøve å legge meg til på Facebook med alle mulige navn og ringer. gjerne om natta.

• 5 uker senere...
Skrevet

jeg fikk baby i romjula.

på en eller annen måte har han fått med seg dette. (svigermor jobber der han bor)

jeg fikk gratulerer melding, hvor det stod hilsen Silje.

jeg trodde det var en silje jeg kjente, som jeg ikke hadde i telefonlista mi.

plutselig kom det undelige spørsmål om russetiden min...

om jeg brukte boxer eller string under russebuksa...

ba han kutte ut med å sende meg meldinger, men han byttet bare nr og sendte flere.

nå, etter samtale med svigermora mi, har han lovet å ikke sende meg flere meldinger. håper indelig han kutter ut.

Anonym poster: d3b2d8158ad34255234e6b349fc2836e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...