Gå til innhold

sutrete Bøhn


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor skulle det ungarske håndballlaget bli så opprørte av trenerens annonserte samlivsbrudd? sutrepave!

 

Anonym poster: 1020c055a25a95f383de20e23a5420e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han sa vel til pressen at han syntes det var dårlig av pressesjefen til landslaget at han ikke fikk beskjed om at det skulle annonseres, fordi han ikke hadde fått fortalt om bruddet til barna sine i Norge. Skjønner den.

 

Anonym poster: 16616924a411c9b9f55693e786aebdbe

Skrevet

Han sa vel til pressen at han syntes det var dårlig av pressesjefen til landslaget at han ikke fikk beskjed om at det skulle annonseres, fordi han ikke hadde fått fortalt om bruddet til barna sine i Norge. Skjønner den.

 

Anonym poster: 16616924a411c9b9f55693e786aebdbe

ja, men trakk også inn laget sitt å sa at de hadde opplevd det som dramatisk.

 

 

Anonym poster: 1020c055a25a95f383de20e23a5420e7

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor vi må vite det heller, det er jo ganske privat et forhold,så synes ikke det burde komme ut i hele tatt

Skrevet

Synes også han fremsto helt latterlig. Laget har sikkert latt seg påvirke veldig av bruddet deres, ha,ha. Synes han virker som en bitter mann......

 

Anonym poster: ceab461603c67f58dd48ac9acaa53786

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor vi må vite det heller, det er jo ganske privat et forhold,så synes ikke det burde komme ut i hele tatt

 

Hallo? Hvilken planet lever du på? Selvfølgelig skriver media om bruddet mellom et kjendispar.

Jeg skjønner heller ikke hvorfor de ungarske jentene skulle ta sånn på vei. Jeg siterer Bøhn:

 

"Det ble en fryktelig påkjenning for de ungarske jentene. De ble helt satt ut."

 

What?

 

 

Anonym poster: 02b5657531aa00fe8e9fae4a6da7c09e

Skrevet

Ja,men man trenger virkelig ikke og vite det for det,er privat mellom 2 mennesker. men vet de er kjendiser og at de kommer i media,men forstår ikke vitsen for det

Skrevet

Ja,men man trenger virkelig ikke og vite det for det,er privat mellom 2 mennesker. men vet de er kjendiser og at de kommer i media,men forstår ikke vitsen for det

 

Vitsen er at det er sånt som selger..

 

Anonym poster: 02b5657531aa00fe8e9fae4a6da7c09e

Skrevet

Ja,men man trenger virkelig ikke og vite det for det,er privat mellom 2 mennesker. men vet de er kjendiser og at de kommer i media,men forstår ikke vitsen for det

Hva du måtte mene eller ikke er helt likegyldig både for media og for temaet i tråden.

 

Anonym poster: 1020c055a25a95f383de20e23a5420e7

Skrevet

jaja,men uansett så jeg i mot sånt, synes det kun er mellom 2 mennesker...

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Hva vi trenger å vite er vel irrelevant i denne saken. Det er heller ikke pressen Bøhn er irritert på, men på det norske landslags-pressesjefen og de som står bak som har gått ut med dette uten å klargjøre det med ham på forhånd. Og det må han jo få lov til å bli forbannet på. Det synes jeg ikke er det minste sutrete.

 

Men derfra til å si at det har gått utover det ungarske laget, vil jeg kalle sutrete. Tåler ikke laget mer, er det heller ikke gått nok.

Skrevet

jaja,men uansett så jeg i mot sånt, synes det kun er mellom 2 mennesker...

Men d gikk jo ut med det pga pressen fokuserte på at d blei et stort oppgjør mellom samboerne..og når de inne va sammen lengre blei d heilt feil fokus+ at intervjuene etterpå ville handla mye om d interne oppgjøret..

 

Anonym poster: 2cb566450a9512260a00d4d90bb3e4ee

Skrevet

Eller kanskje han er grinete fordi han selv ikke fikk sagt det til pressen først.

Skrevet

Han er vel ganske sutrete mot Heidi Løke også, sa hun var iskald osv...

 

Helt klart hun som har gjort det slutt

 

Anonym poster: e2c082da24c6bf7ec321db5c7796e373

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...