Anonym bruker Skrevet 16. desember 2012 #26 Skrevet 16. desember 2012 Svigerforeldre har ikek stemmerett på navn, de venner seg til det. Anonym poster: 45a847adbef7be55085a1e432c30a11d
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2012 #27 Skrevet 16. desember 2012 Synes det er finere enn mange andre engelske navn. Kjenner to som heter Brian, rett frem uttalt på norsk, synes det høres helt teit ut. Anonym poster: 854e676db284fff8240161d037605e02 Haha, Brian er på dansk det samme som "Harry" i Norge! Anonym poster: afb25acab9215fad21fad178c689cc04
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2012 #28 Skrevet 16. desember 2012 Jeg syns Aiden er kjempefint, også på en som bor i Norge. Anonym poster: b66a77b9229d197697277cb09f3b475e
nerdybirdy Skrevet 16. desember 2012 #29 Skrevet 16. desember 2012 Må det være navn på A? Hva med feks David? Passer superbra med Aaron :-) Jeg ville uttalt Aiden Ai-dn eller Ai-den på norsk, og ville følt det velfdig kunstig med ey-dn o.l. Derfor syns jeg kanskje ikke navnet fungerer så bra :-) Alvin er et dyrenavn for meg.....
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2012 #30 Skrevet 16. desember 2012 Ja skal ha et navn på A. Både jeg,faren og broren har det. Anonym poster: 6dcc8b67a59e2a5f23557db978dd9f80
nerdybirdy Skrevet 16. desember 2012 #31 Skrevet 16. desember 2012 Ok, Hva med Andreas, Aleksander (evt m x) Alfred, Artur, Alan (litt som Aiden), Aksel (kanskje rart på engelsk? ltt for gunsnroses?), Adrian, Abel (min favoritt, men litt rart på engelsk?), Amadeus? Dere har kanskje allerede vært gjennom disse?
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2012 #32 Skrevet 16. desember 2012 andre navn på A som jeg synes er fint både på norsk og engelsk : Alexander Andrew Alvar Anonym poster: 6dcc8b67a59e2a5f23557db978dd9f80
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2012 #33 Skrevet 16. desember 2012 synes dere? Anonym poster: 6dcc8b67a59e2a5f23557db978dd9f80
Februargullet2013 Skrevet 16. desember 2012 #34 Skrevet 16. desember 2012 Alexander funker jo fint,men veldig langt forhold til Aaron da:) hva med Andrè i steden for Andrew? Alvar er Nydelig,men det er jo et gammelt norsk navn,så vet ikke helt om det passer i England,hvis det er viktig,ellers er jo Adrian er fint navn på på norsk og englsk
me_87 Skrevet 16. desember 2012 #35 Skrevet 16. desember 2012 Nei det er ikke fint etter min mening. Men hvorfor bry deg om hva andre mener? Neste barn jeg får skal få ett navn jeg vet mange synes er stygt,men bryr meg overhodet ikke ettersom jeg elsker det navnet.
me_87 Skrevet 16. desember 2012 #36 Skrevet 16. desember 2012 Alvin er enda verre! Da er aiden finere.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2012 #37 Skrevet 16. desember 2012 Takk for svar. Andreas,Aksel og Abel er Nydelige navn,men de er veldig Norske synes jeg. Adrian er utrolig fint, det skal jeg tenke mer på. Andre er veldig kjedelig synes jeg så det blir det ikke. De andre navnene var ikke helt vår smak Anonym poster: 6dcc8b67a59e2a5f23557db978dd9f80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå