Gå til innhold

Og folk sender virkelig disse videre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk denne meldingen av en "venn" på facebook:

Hei, dette er en melding fra skaperen av Facebook, og det forteller deg litt om hva som skal skje med Facebook den 15. mars. Vennligst ikke send dette tilbake til den personen du fikk det fra. Kjære Facebook-medlemmer, er Facebook ment å være nedleggelse 15 mars fordi det blir veldig overbefolket. Det har vært mange medlemmer klager på at Facebook er blitt svært treg. Rapporter viser at det er mange aktive Facebook-medlemmer og også mange nye medlemmer. Vi vil sende denne meldingen rundt for å se om medlemmene er aktive eller ikke. Hvis du er aktiv kan du sende til 15 andre brukere ved hjelp av kopier + lim inn for å vise at du fortsatt er aktiv. * De som ikke sender denne meldingen innen 2 uker vil bli slettet uten å nøle for å gjøre mer plass. Send denne meldingen til alle dine venner for å vise at du fortsatt er aktiv, og du vil ikke bli slettet. Grunnlegger av Facebook .. Husk å sende dette til 15 andre personer slik at din konto ikke vil bli slettet Chat Conversation End.Facebook'

Anonym poster: fd66293635a674e77bea1b252f51bcf7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fatter ikke at folk tror på det.. Har en del kaklekjerringer på 50+ der som selvsagt tror at dette er sant, og det blir jo stor oppstandelse og krise med engang..

Anonym poster: 54d990c9fd67c3f6b9b2e6a2079f22de

Skrevet

Samme med disse "se hvem som er inne på profilen din", og "sjekk ut hva denne dama gjorde på skolen" eller hva det nå er alt sammen.

For ikke å snakke om typen; "kopier denne om du er imot kreft, jeg vet hvem som vil gjøre det og ikke" og "hvis jeg får ørtenogfjørti liker på denne vil jeg slutte med narkotika". Altså, hallo?

Blir gaaal av alt skal kopieres og likes, og at nyhetsoppdateringene mine spammes ned av dritt. Skjuler og blokker for harde livet, men folk er jo så utrolig naive og skal trykke på alt mulig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...