Gjest Mrs. Careface Skrevet 15. desember 2012 #1 Skrevet 15. desember 2012 Har funnet to stk. På finn jeg har sendt mail på, men intet svar enda. Jeg er så utålmodig på svar
blå2010+rosa2013 Skrevet 15. desember 2012 #2 Skrevet 15. desember 2012 Fantastiske vogner kjøpte ny i høst og det er en helt annen opplevelse å gå tur Håper du får svar snart
Foccacia Skrevet 15. desember 2012 #3 Skrevet 15. desember 2012 Jeg har akkurat kjøpt en brukt, gleder meg til å bruke den
Gjest Mrs. Careface Skrevet 15. desember 2012 #4 Skrevet 15. desember 2012 Den ene var solgt får håpe den andre fortsatt er til salgs
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2012 #5 Skrevet 15. desember 2012 Ellers anbefaler jeg at du kjøper i Sverige (hvis du har mulighet) syns emmaljunga er overpriset her i Norge! sparer mye på å kjøpe den i Sverige. Kjøpte ny scooter limited edition navy dream i høst. Elsker både vogna og fargen! Morsom trille Anonym poster: 7e36ef5fdbb8aa676ec3bdf16ca5ebc3
Gjest Mrs. Careface Skrevet 15. desember 2012 #6 Skrevet 15. desember 2012 Mye koster den i Sverige da?
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2012 #7 Skrevet 15. desember 2012 Sjekk kopbarnvagn.se Der koster den fra 2350 kr. Spørs jo hvor mye du er villig til å betale. Men ofte syns jeg de på finn.no er så overpriset at det ikke er verdt å kjøpe de brukt. Vi kjøpte forresten vår på kattis i Strømstad. Veldig god service! Anbefales Anonym poster: 7e36ef5fdbb8aa676ec3bdf16ca5ebc3
Gjest Mrs. Careface Skrevet 15. desember 2012 #8 Skrevet 15. desember 2012 Mye kosta den på kattis? Kanskje vi skal stikke dit i morgen
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2012 #9 Skrevet 15. desember 2012 Jeg TROR det var ca 2400 kr. Når vi kjøpte hadde de et godt utvalg av farger også. Håper dere er like heldige vi kjøpte med fotpose og stelleveske da vår var begrenset antall, og hvis ikke jeg husker helt feil ble dette kun bittelitt dyrere enn hva bare vognen koster her i Norge for kjøper du tilbehør til vogna lager de gladelig en pakkepris på alt sammen :) spent på om du får deg scooter jeg nå Anonym poster: 7e36ef5fdbb8aa676ec3bdf16ca5ebc3
Gjest Mrs. Careface Skrevet 15. desember 2012 #10 Skrevet 15. desember 2012 Håper det blir scooter, men mannen sa vi måtte selge brioen først om den er like billig kattis som den på finn dumme mannen. Haha vil ha scooter i morgen!
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2012 #11 Skrevet 15. desember 2012 Hehe, den får du nok solgt!! har flere vogner jeg var faktisk mannen her som ville ha scooter fordi han syns den var så kul. Han spanderte den til og med! blitt smitta av min vogngalskap!! Hehe. To vogner i en liten periode er jo ikke ille i det hele tatt det får da mannen holde ut ;) Jeg er sikker på at du kommer til å bli fornøyd altså!! Anonym poster: 7e36ef5fdbb8aa676ec3bdf16ca5ebc3
Gjest Mrs. Careface Skrevet 15. desember 2012 #12 Skrevet 15. desember 2012 Håper jeg får solgt den fort, men tror det er litt vanskelig. Er jo ikke verre at vi tar pengene fra sparekontoen i morgen da og når vi får solgt duoen setter vi de inn på sparekontoen
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2012 #13 Skrevet 15. desember 2012 Skjønner ikke helt hva som er så stas med scooter vogna jeg da¨. Har den selv fordi jeg har hørt så mye bra om den, men det eneste jeg er fornøyd med er fremkomligheten. Kalesja er slaskete og altfor liten til å skygge for sola, regntrekket er for stort og sitter bare rart på. Og den bøylen som ikke er avtagerbar er ett helvete når guttungen står stiv og nekter å sette seg eller har på støvler som henger seg opp i den når han skal løftes ut. Nei den vogna der er kun krise vogn når det er umulig å komme frem med city mini vogna Anonym poster: 409b037aa4d8d24dc59c98e02d304ea9
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2012 #14 Skrevet 15. desember 2012 Hørtes ut som en god plan du får helt sikkert solgt den andre vet du. Har ikke hatt noe problemer med det selv ihvertfall! Spent på om du får kjøpt deg ny i morgen jeg nå husker jeg syns det var så moro å kjøpe den, og trille den splitter ny ut av butikken!! Hvilken farge vil du helst ha da?? Mange fine å velge mellom Anonym poster: 7e36ef5fdbb8aa676ec3bdf16ca5ebc3
Gjest Mrs. Careface Skrevet 15. desember 2012 #15 Skrevet 15. desember 2012 Spent selv jeg. Haha da blir det nok at vi kvitter oss med 4me trilla også for trenger ikke ha to lette vogner vil ha enten svart eller noe med rosa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå