Gå til innhold

Noen som har gode erfaringer med Noka dietten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

30 kg er noe herk å få av seg. Litt kick start hadde hjulpet så sinnsykt mye på motivasjonen!

Alle delte erfaringer tas imot med STORT takk!

Anonym poster: 397c914cef1c519f0bf61f70c813d1e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noka smaker sagflis, helt grusomt, klarte ikke få ned så mye som et glass av den shaken...

Men Herbalife er ok, søsteren min har akkurat gått ned 7-8 kg ved å bytte ut tre måltider om dagen med herbalife. Hun spiser middag sammen med barna, men har shake til frokost, lunsj og kvelds. Hun har mer energi enn hun hadde på det dårlige kostholdet hun hadde før hun begynte.

Anonym poster: 4c2bcc8b33bba7327765f4d23ab81e67

Skrevet

dytt

Skrevet

Noka smaker digg, spesielt sjokolade og jordbær. Noen ganger blandet jeg for å få variasjon. Dessverre var det så godt at jeg etterhvert kunne drikke mye mer enn "lovlig" mengde. Gikk ned en del i starten, men opplevde at shaken faktisk økte appetitten min, så jeg gikk opp mer enn jeg hadde gått ned. Nå drikker jeg NOKA for kos innimellom.

Anonym poster: 4d1e4a0e693415053aa85ef3e0e7eedd

Skrevet

Hvorfor drikke skvip når du kan gå ned alt du vil ved å spise riktig og nok mat, og mosjonere?

Skrevet

Blant pulverkurer vil jeg nok si at Noka er den som smaker minst hoggorm. Men på den annen side er det så mye kalorier i en Nokashake at du kalorimessig like gjerne kan ta deg 2 brødskiver eller 3 knekkebrød med pålegg. Enkelt valg synes jeg....

Skrevet

Synes det er et helvete å finne ut hva "rikitg mat" er. Skjønner at fisk,grønt og magert er sunt men vet ikke mengder av kalorier og hvor mye næring jeg trenger osv.

Ja,jeg er dum.

Skrevet

Ja jeg gikk ned nesten 10 kg på den. Men den var tung å få ned :P 3 tunge mnd...... aldri igjen. Mistet livslysten ved å tvinge meg selv til slik "livsendring".

Spis heller 2-3 brødskiver/knekkebrød med vanlig pålegg til frokost, lunsj, MIDDAG og kvelds, så skal du se at kiloene rinner av!

Og du trenger ikke trene hvis du føler det blir for stor livsstilsendring på en gang. Først og fremst inntaket, jeg har aldri trent.

Bare hold deg unna tunge middager! (salat mm. er ok)

Jeg gikk ned ca 25 kg på 9 mnd på denne måten. Spiste middag innimellom altså, kunne ikke være steinhardt, jeg viste jeg kom til å hoppe av etter en stund da. Finn en måte du kan overleve på!

Anonym poster: 8107289841dd767b51532f62f49d9b00

Skrevet

TUSEN takk 21:56! Hva spiste du til middag?

Skrevet

TUSEN takk 21:56! Hva spiste du til middag?

Jeg elsker salami og lett majones, og kunne gjerne spise salami på brødskiva 4 gang i døgnet i en uke, før jeg byttet til noe annet :P

Jeg hadde ofte salat med litt kylling oppi, for det synts jeg er kjempegodt. Spiste ikke pasta.

Bare hold deg unna tunge middager. De fleste spiser mye mer til middag enn det magen trenger, mye fordi man har brukt tid på å lage den.. Jeg lot mannen lage middag oftere i denne perioden(pga barna), slik at jeg ikke følte jeg måtte spise den.

Min søster er på slankern nå, og mann og barn spiser vanlig middag - ikke hun ;) Hun visste ikke at jeg hadde holdt på sånn i fjor! Trodde det bare var jeg som var sær :P

Men det virker altså.

Spis det du liker!

Anonym poster: 8107289841dd767b51532f62f49d9b00

Skrevet

Jeg har gått ned 10 kg siden i sommer, ved å spuse sunt og riktig til frokost, lunsj og kvelds. Men middagene har jeg spist som vanlig sammen med familien.

Nå står vekta mer i ro, og for å komme videre har jeg kjøpt noka shake for å "spise" til middag. Håper det gjør susen....

Skrevet

Grete Roede, er vel verdt pengene :) Der lærer du hva du skal spise.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...