Gå til innhold

Svigermor driter i ungene, bortsett fra på Facebook...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordømt irriterende. Og jeg kunne tenke meg å si noe snart, men hvordan?

Svigermor bor ikke langt unna heller, men hun har aldri tid. Hun ringer bare når hun trenger hjelp til noe av mannen min. Og da spør hun heller aldri hvordan det er med barna. Er det bursdager så kommer hun innom men går alltid før alle andre. Dåpen til minste da valgte hun å dra til syden (!!) istedet.

Ungene har ikke noe forhold til henne og snakker derfor heller aldri om henne. Det er trist, men sånn har det blitt.

Men så kommer det komiske. Jeg er venner med henne på Facebook og når jeg oppdaterer statusen med noe som omhandler ungene eller legger ut bilder av dem -ja se DA er hun den første til å like og kommentere. Av typen "åh, skjønne gullungend til farmor, gi dem en kos fra meg!". Hva er greia? Kose ungene for en farmor som aldri gir dem en klem når hun en sjelden gang gidder å stikke trynet innom?

Dette er jo åpenbart kommentarer for å fremstå som den perfekte farmor for omverdenen. Latterlig. Alle mine venninner og min familie vet jo hvordan forholdet til henne er (og det er jo stort sett disse som ser og kommenterer mine bilder).

Lyst å si noe altså...

Anonym poster: b832f37ae10e464acd980898cdf3f44a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skriv tilbake: "Du er velkommen til å gi dem en kos selv. Lenge siden du har vært på besøk", eller noe i den duren

Skrevet (endret)

Du får slenge inn en sukkersøt kommentar om at hun er hjertelig velkommen så kan hun få klemmene irl ;)

Endret av "Himmel og hav"
Skrevet

Det er sårt når besteforeldre ikke bryr seg om barnebarna. Verken jeg eller sambo har våre mødre i live, så datteren vår har kun bestefedre. Faren min gidda ikke å komme for å se henne før hun var 3 mnd, droppa dåpen, men stakk innom oss i ca. 30 min dagen etter dåpen. Og da kom han egentlig bare pga han skulle hente noe her hos oss. Det er trist.

Skrevet

Svigermor er akkurat slik hun også. Vi overser henne bare, men kunne godt tenkt meg å sagt henne noen spesielle ord face to face en dag ja!

Anonym poster: 028197835f18df3f57789945e10f2d1c

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

...men det går vææææældig bra på face................... :P

Jeg signerer de som foreslår å legge inn en liten under-beltestedet-kommentar under kommentarene hennes ;)

Skrevet

Hva med å la være å dele alt om barna på Facebook? Problem solved.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...