Anonym bruker Skrevet 15. desember 2012 #1 Skrevet 15. desember 2012 Var på besøk hos svigers i helga, da kom den kommende onkelen opp og oppførte seg rart. Tok opp det med at psykisk utviklingshemmede ikke burde leve, at det er bra vi har vitenskapen så vi kan sortere ut sånne mennesker. Altså abortere. Og at alle burde abortere om fosteret ikke er 100% friskt. Det er jo en personlig sak det å ha de meningene, men synes det er upassende å komme på besøk og bable rundt om sånt prat akkurat når han har fått vite at han skal bli onkel. Han sa jo indirekte at om ikke ungen er 100% frisk (eller hvis han hadde fått en syk unge), hadde han sett på den som dritt. Rett og slett. Jeg ble lei meg, jeg. Han ble også sint og argumenterte for abort og sånne ting, synes det var upassende som sagt. Hva synes dere? Anonym poster: 683b17793ce7d99425b92be7dcab3fb9
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2012 #2 Skrevet 15. desember 2012 At han har på en måte rett, men at det er upassende å snakke med andre som er utilpasse med tankemåten. De fleste er jo også født sterile, så naturen tar affære på en bedre måte uansett Anonym poster: 434119fb6c73f5e397823577c7c2f25a
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2012 #3 Skrevet 15. desember 2012 Jeg spurte ikke hva du mener om eugenikk og et sorteringssamfunn Men takk for svar om temaet. Synes han oppførte seg respektløst, tror jeg egentlig kommer til å holde meg unna ham, han er så sint også. Ikke noe godt forbilde, ubehagelig å være rundt og et usunt menneske idet hele tatt Synes det er trist da, er da ikke min bror det er snakk om men broren til min kjæreste. Anonym poster: 683b17793ce7d99425b92be7dcab3fb9
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 15. desember 2012 #4 Skrevet 15. desember 2012 Han har kanskje ikke barn selv? Og er litt sær? Høres slik ut...ikke bry deg om det, livet har sine metoder for å få folk til å møte seg selv i døra
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2012 #5 Skrevet 15. desember 2012 Han har kanskje ikke barn selv? Og er litt sær? Høres slik ut...ikke bry deg om det, livet har sine metoder for å få folk til å møte seg selv i døra Han har ikke barn selv, men viste jo tydelig at dersom han fikk et sykt barn, var dette tankene han hadde om det. Trist. Håper ikke han får barn egentlig.. Stygt å si det, men. Ikke alt man kan se på UL heller. Husker jeg leste en historie om en som hadde fått beskjed om at sønnen hadde downs, han ble født og var frisk. Nei, er verst for kjæresten min egentlig som tok seg veldig nær av det på en måte. At onkelen ikke ønsker ungen velkommen, han var på en måte så sint og aggressiv, virket nesten sur for at han skulle bli onkel, vet ikke. Men, men Tusen takk for svarene! Anonym poster: 683b17793ce7d99425b92be7dcab3fb9
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2012 #6 Skrevet 15. desember 2012 Jeg tenker at dersom dere skulle være så uheldig å få et barn som ikke er som alle andre, så kommer onkel til å oppdage at det er annerledes når det er ekte mennesker, og ikke bare noen han har sett på tv... Vi håper jo alle sammen at vi får friske barn, men når det skjer at ikke alt er som det skal, så elsker vi jo ikke ungene våre mindre likevel. Og det samme gjelder familiene våre. Han vet ikke hva han snakker om, aner ikke noe om hvordan de å skulle få barn påvirker virkeligheten din. Han er ufin, tankeløs og frekk. Men det er godt mulig at han kommer til å bli verdens beste onkel med tiden likvel:) Anonym poster: 17c8033a72ecdd022859861d656dc32b
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 15. desember 2012 #7 Skrevet 15. desember 2012 Høres nå egentlig ut som han sliter med noe annet...spesielt siden han var så aggressiv. Hvor gammel er han? Litt ungkarspanikk?
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2012 #8 Skrevet 15. desember 2012 Tusen takk for svarene Han sier dessverre at Hitler ikke hadde så ille meninger Pg har mye Så tror ikke han er helt god, tror det har klikket for ham dessverre. Han var ikke sånn før, skulle ønske han kunne bli som han var tidligere. Han er 27 år gammel Vet ikke om han har ungkarspanikk, men han har i allefall forandret seg til det verre. Svigers var heldigvis helt uenig i det han sa da.. Anonym poster: 683b17793ce7d99425b92be7dcab3fb9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå