3barnsmor_to_be Skrevet 15. desember 2012 #1 Skrevet 15. desember 2012 I hvilken graviditet ventet dere tvillinger? Jeg er gravid for 3. gang og har en underlig følelse på tvillinger denne gangen... Hvordan var symtomene på deres da dere ventet tvillinger? Hadde dere en følelse på forhånd? Har dere tvillinger ellers i familien? Hvordan gikk graviditetene og fødslene? Når fødte dere i forhold til terminen? Gikk det bra med barna?
Beklager - Dysleksi Skrevet 15. desember 2012 #2 Skrevet 15. desember 2012 tvillingene var 2. svangerskapet mitt. Jeg hadde veldig sterk følese av at det var tvilinger. Magen vokste veldig fort. Uendelig sliten. Tanta mis var gravid med tvillinger, men hun mistet den ene. Legene trodde at mamman min kanskje var tvilling, men hun er født på 50-tallet så det er ikke lett å si. Eller singen tvillinger. Jeg ble satt i gang i uke 39. Det gikk veldig bra med barna
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2012 #3 Skrevet 15. desember 2012 Jeg har ikke tvillinger selv, men venninnen min (som ikke er her inne) har det så jeg kan godt fortelle deg hva hun hun fortalte om du synes det er greit... Hun fikk tvillinger i sitt tredje svangerskap. Hun fikk tidlig mistanke siden alle symptomene var så mye sterkere enn i de tidligere svangerskapene, hun var mye kvalmere, mye mye mer sliten og trøtt og ikke minst poppet magen frem veldig tidlig og vokste fort. Hun fikk en tidlig ul som bekreftet mistanken. Hun har ingen andre tvillinger i familien, men hennes unger er eneggede og det er jo ikke arvelig. Svangerskapet var tungt for henne, hun slet med skikkelig bekkenløsning og hadde fryktelig vondt i ryggen. Hun var nærmest handikappet på slutten. Hun gikk nesten helt til termin, fødte en liten uke før. Begge ungene var over 3 kg og den ene kom med hodet først og den andre i seteleie. Hun hadde epidural og synes selv fødslene gikk greit selv om det var slitsomt å gå rett på en ny fødsel bare noen minutter etter at første var ute. Ungene var friske og raske, flotte kvikke unger Anonym poster: 15caa0b1814a44961e0f2436e41940af
3barnsmor_to_be Skrevet 15. desember 2012 Forfatter #4 Skrevet 15. desember 2012 ah, så flott. Jeg har hørt så masse skrekkhistorier om fortidlig fødsler osv.. godt å høre at det går bra også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå