Elsker livet Skrevet 15. desember 2012 #1 Skrevet 15. desember 2012 http://www.ebay.com/itm/Toilet-Seat-Cover-Toilet-Seat-Lid-Tank-Cover-Set-Toilet-Circle-3Pc-Lace-Pink-/150877722442?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item232103574a
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2012 #2 Skrevet 15. desember 2012 det er jo skikkelig fint da! rart at det er tips for de som har alt, sånn skulle jeg tro alle hadde, jeg har den, og flere andre i andre farger . Anonym poster: a28b4fe47aa6662de3eb3b3a8e01ea22
Februargullet2013 Skrevet 15. desember 2012 #3 Skrevet 15. desember 2012 ellers er jo matkurv og frukt kurv veldig bra og:)
Elsker livet Skrevet 15. desember 2012 Forfatter #4 Skrevet 15. desember 2012 ellers er jo matkurv og frukt kurv veldig bra og:) Kan ikke få det samme hvert år vet du.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2012 #5 Skrevet 15. desember 2012 Hadde jeg fått det til jul, hadde jeg hatt problemer med å holde maska gitt! Hadde tatt det for en spøk! Det er da ikke så vanskelig å finne på noe i presang vel! Eller - det er vanskelig i forhold til folk som er kresne, forøvrig går det veldig greit! Anonym poster: ebab3dcc0db9c31ef2b55b2ee0e1b625
Himmel og hav Skrevet 15. desember 2012 #6 Skrevet 15. desember 2012 Jeg kommer aldri til å ha så "alt" at det der er det eneste jeg mangler! Fytti grisekatta så stygt
Serepta Skrevet 15. desember 2012 #7 Skrevet 15. desember 2012 Hahahaa ! Dødsbra. Den på toppen var jo bare rosinen i pølsa.
Elsker livet Skrevet 15. desember 2012 Forfatter #9 Skrevet 15. desember 2012 Hahahaa ! Dødsbra. Den på toppen var jo bare rosinen i pølsa. Bare så synd at de fleste ikke har en slik type do. Men alle kan få bruk for setetrekket. Syns det var nydelig, tror kanskje svigerinnen min skal få et slikt sett til jul. Men synd det ikke var med gulvmatte Dette passer nå til jul http://www.ebay.com/itm/Brand-New-Santa-Toilet-Seat-Cover-and-Rug-Set-/300831970219?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item460afb93ab
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2012 #10 Skrevet 15. desember 2012 Mamma har alt hehe, men jeg tror jeg satser på spekemat og litt alkohol Anonym poster: f9200bb77d9b8986c45b4dc7944943f2
Mikkemafian Skrevet 15. desember 2012 #11 Skrevet 15. desember 2012 Noen som vet hvor de selger pels til selve doringen`? Synes det er så kaldt når jeg må på do om natten...
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2012 #12 Skrevet 15. desember 2012 Noen som vet hvor de selger pels til selve doringen`? Synes det er så kaldt når jeg må på do om natten... Seriøst? Æsj Anonym poster: 7a4bd25a42e09466351dc75736425217
Mikkemafian Skrevet 15. desember 2012 #13 Skrevet 15. desember 2012 Noen som vet hvor de selger pels til selve doringen`? Synes det er så kaldt når jeg må på do om natten... Seriøst? Æsj Anonym poster: 7a4bd25a42e09466351dc75736425217 Seriøst?? Nope:)
fikas Skrevet 15. desember 2012 #14 Skrevet 15. desember 2012 Knis! Glad vi allerede har kjøpt gavekort på en fantastisk restaurant til våre foreldre som har alt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå