Gå til innhold

Tips til julegave til de som har alt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er jo skikkelig fint da! rart at det er tips for de som har alt, sånn skulle jeg tro alle hadde, jeg har den, og flere andre i andre farger :D .

 

Anonym poster: a28b4fe47aa6662de3eb3b3a8e01ea22

Skrevet

ellers er jo matkurv og frukt kurv veldig bra og:)

Skrevet
ellers er jo matkurv og frukt kurv veldig bra og:)

 

Kan ikke få det samme hvert år vet du.

Skrevet

Hadde jeg fått det til jul, hadde jeg hatt problemer med å holde maska gitt! Hadde tatt det for en spøk!

 

Det er da ikke så vanskelig å finne på noe i presang vel! Eller - det er vanskelig i forhold til folk som er kresne, forøvrig går det veldig greit!

 

Anonym poster: ebab3dcc0db9c31ef2b55b2ee0e1b625

Skrevet

Jeg kommer aldri til å ha så "alt" at det der er det eneste jeg mangler!

 

 

Fytti grisekatta så stygt :D

Skrevet

Hahahaa ! Dødsbra. Den på toppen var jo bare rosinen i pølsa.

Skrevet
Hahahaa ! Dødsbra. Den på toppen var jo bare rosinen i pølsa.

 

Bare så synd at de fleste ikke har en slik type do. Men alle kan få bruk for setetrekket. Syns det var nydelig, tror kanskje svigerinnen min skal få et slikt sett til jul. Men synd det ikke var med gulvmatte

 

Dette passer nå til jul http://www.ebay.com/itm/Brand-New-Santa-Toilet-Seat-Cover-and-Rug-Set-/300831970219?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item460afb93ab

Skrevet

Mamma har alt ;) hehe, men jeg tror jeg satser på spekemat og litt alkohol ;)

 

Anonym poster: f9200bb77d9b8986c45b4dc7944943f2

Skrevet

Noen som vet hvor de selger pels til selve doringen`? Synes det er så kaldt når jeg må på do om natten...

Skrevet

Noen som vet hvor de selger pels til selve doringen`? Synes det er så kaldt når jeg må på do om natten...

 

Seriøst? Æsj :P

 

Anonym poster: 7a4bd25a42e09466351dc75736425217

Skrevet

Noen som vet hvor de selger pels til selve doringen`? Synes det er så kaldt når jeg må på do om natten...

 

Seriøst? Æsj :P

 

Anonym poster: 7a4bd25a42e09466351dc75736425217

Seriøst?? Nope:)

Skrevet

Knis! Glad vi allerede har kjøpt gavekort på en fantastisk restaurant til våre foreldre som har alt :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...