Anonym bruker Skrevet 15. desember 2012 #1 Skrevet 15. desember 2012 Hehe, jr har besøk av en klassekamerat nå som ikke har vært her før- og jeg hjalp dem med ytterklærne. Denne gutten er høy og ganske så kraftig, men han hadde jo str 41 i sko og er like høy som meg (160). Min gutt blir jo rene pygmeen ved siden av, med sine 33 i sko og 135 cm :-) Rart de er så utrolig ulike når de er så små. Anonym poster: 21c55cffcb0137ce91dc9edb570135bd
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2012 #2 Skrevet 15. desember 2012 TROLL Anonym poster: a1f24bc088f08c4316d9142b3a513109
Elsker livet Skrevet 15. desember 2012 #3 Skrevet 15. desember 2012 Er ikke så uvanlig. Min datter på 5 år bruker str. 33. Hun bruker str. 7-8 år i klær, er tynn og 127 cm. Tviler på at hun ender opp med str. 45 Jeg husker jeg ble overrasket når jeg ikke vokste ut av skoene mine lengre i 4. klasse. Bruke str. 37 fra da og helt til jeg fikk barn, nå har jeg str. 39 og en sjelden gang passer 38.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2012 #4 Skrevet 15. desember 2012 TROLL Anonym poster: a1f24bc088f08c4316d9142b3a513109 Hæ? Hvorfor det ? HI Anonym poster: 85b6c480fb4189c22520fddb2dfdcd18
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2012 #5 Skrevet 15. desember 2012 Jobber i bhg og i fjor hadde vi ei i førskolegruppa som hadde samme skostørrelse som meg. Hun var også et hode høyere enn de andre, vesentlig tyngre og så mer ut som hun hørte til i tredje klasse. Anonym poster: bc176cbab5c2eff5bd43aa785574c494
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2012 #6 Skrevet 15. desember 2012 Høres ekstremt ut, men nevøen min på 6 år bruker 38 i sko (han ser ut som en 8-9åring i vekst), så alt er tydeligvis mulig! Det er STORE forskjeller også på oss voksne, og barn vokser i rykke og napp. (jeg har venniner som er over 180 og godt under 160 f.eks. Har en kamerat som bruker 38 i sko, mens gubben bruker 46-47) Uten at jeg har sjekket mine venniners skostørrelse, så er nok skostørrelsen omtrent i forhold til høyden..... Anonym poster: d923fb18351a88beeb8ce630d67000f5
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2012 #7 Skrevet 15. desember 2012 Spørsmålet er jo bare om han kommer til å fortsette å vokse så mye fremover også, eller om han stagnerer litt mens de andre gutta haler litt innpå. HI Anonym poster: 85b6c480fb4189c22520fddb2dfdcd18
Gjest vinterbrud Skrevet 15. desember 2012 #8 Skrevet 15. desember 2012 Min 9 årige datter sine vintersko er i størrelse 38.Hun bruker 12 år i klær,hun er tynn og høy. Barna vokser ulikt,noen er små og noen er store.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2012 #9 Skrevet 15. desember 2012 Min 11-åring har 42 i sko, det har han hatt i to år nå, skiskoene fra i fjor passer i år også. Så det stopper opp altså... Er tante til ei jente på 8 år som bruker str 140 i klær og 38 i sko, hun er lang til å gå i 2.klasse altså. Men hun har en pappa på nesten 2 meter så hun blir nok en lang jente til slutt selv om jeg regner med at hun kommer til å være ferdig utvokst ganske tidlig. Anonym poster: b1503a1cabcd3f9652a20c278f73f118
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2012 #10 Skrevet 15. desember 2012 For en del år siden arvet jeg et par sko av en 9 år gammel jente, hun hadde vokst ut av joggeskoene etter tre gangers bruk! Jeg bruker stort sett 40, av og til 39. Nå er hun utvokst og har str 41 i sko, det står fint til høyden hennes. Jeg er 176 og hun er litt høyere. Anonym poster: e4bc51e1315d2073acfdc55860f31538
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå