Gjest jule-Juliea Skrevet 15. desember 2012 #1 Skrevet 15. desember 2012 Altså vi kommer ut av hytten og såvidt inn i bile. Og til og med til kaia, men derfra går det ingen båt... Ikke det værste stede å være da. Men vi blir her nok til mandag:) deilige Kragerø! Nå har jeg akkurat vunnet en tur til Sharm El Sheik fordi jeg vant i sjakk Så livet er jo egentlig ganske så godt Har dere en bra lørdag?
Mama Christmas Skrevet 15. desember 2012 #2 Skrevet 15. desember 2012 Så romantisk Innesnødd i Kragerø med drømmemann og fyr på peisen. Ikke det verste som kan skje nei Og med en tur til Sharm El Sheik i framtiden er det vel egentlig bare å nyte en langhelg med snøbading, peiskos og nærkontakt av n'te grad
Gjest peacock Skrevet 15. desember 2012 #3 Skrevet 15. desember 2012 Så koselig, Juliea! Innesnødd hørtes egentlig ganske hyggelig ut, spesielt med tanken på sol og varme som venter snart Kos deg masse, det er velfortjent
valkyrien Skrevet 15. desember 2012 #5 Skrevet 15. desember 2012 Romantisk Har ikke snø engang vi... Det er bare å komme og hente snøen vår, helt gratis
LillaGorilla♥♥ Skrevet 15. desember 2012 #6 Skrevet 15. desember 2012 Var ikke det bare råflaks da? Så får du en ekstra dag med Mr. Perfect, og en fantastisk god unnskyldning til å holde deg innendørs og pule enda mer!
*Lissi* Skrevet 15. desember 2012 #7 Skrevet 15. desember 2012 Romantisk Har ikke snø engang vi... Det er bare å komme og hente snøen vår, helt gratis Blir ikke mer enn 10 cm. da
Gjest jule-Juliea Skrevet 15. desember 2012 #8 Skrevet 15. desember 2012 Jo det er både romantisk og råflaks! Deilig mannen og fine hytta! Er deilig å være så forelsket! Jeg er faktisk veldig heldig syntes jeg Nå har vi sett litt film, så nå er det mer vin g noe annet gøy
ellen-propellen Skrevet 16. desember 2012 #9 Skrevet 16. desember 2012 Hihihi. Du er den eneste på Sørlandet denne helgen som er innesnedd. Alle andre er innesnØdd Frk.turist du altså :-D
Mistletoe and wine Skrevet 17. desember 2012 #10 Skrevet 17. desember 2012 Hvordan går det på hyttetur? Ser ut som dere har hatt en strålende fin tur Nå er jeg nettopp ferdig med Fifty Shades- triologien og jeg kan ikke annet enn å tenke på dere som Ana og Christian, he he Uten bdsm-delen da
Gjest jule-Juliea Skrevet 17. desember 2012 #11 Skrevet 17. desember 2012 Vi har hatt det helt fantastisk sitter i bilen på vei hjem nå, slitne i kroppen og salige i blikket Å uten bdsm delen sier du ? Vær nå ikke så sikker det..
Mistletoe and wine Skrevet 17. desember 2012 #12 Skrevet 17. desember 2012 He he, da sier vi det sånn at dere er virkelighetens Ana og Christian De skal jo lage film av disse bøkene, dere burde vært selvskrevne hovedrolleinnehavere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå