Anonym bruker Skrevet 15. desember 2012 #1 Skrevet 15. desember 2012 Jeg har en bekjent som ønsker å kalle gutten sin for Leo, men selv synes jeg det er et grusomt navn... I samme slengen, hva med Theo? Anonym poster: 8917a2936d1642ae02799595a7b83dad
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2012 #2 Skrevet 15. desember 2012 Har en bekjent som nettopp har gitt sønnen sitt det navnet. Ikke ett navn jeg ville valgt selv. Theo synes jeg derimot er fint. Anonym poster: 97a1e1f62180aaa62303b248660447f4
pifi med tre nurk Skrevet 15. desember 2012 #3 Skrevet 15. desember 2012 Synes det er fint! En gutt på 7 som jeg er veldig glad i heter det! :)
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2012 #4 Skrevet 15. desember 2012 Kjedelig og Oppbrukt Anonym poster: ea65d81e6dda0a66d2a8c2d98b736a36
Gjest Hercule Poirot Skrevet 15. desember 2012 #5 Skrevet 15. desember 2012 Er bare forstavelser til navn. Leonard, Leopold Teodor, Teobald
Februargullet2013 Skrevet 15. desember 2012 #6 Skrevet 15. desember 2012 Synes det er et koselig navn,hvis det har Mellomnavn,ellers er jeg ikke glad i det , Litt kjedelig egentlig.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2012 #7 Skrevet 15. desember 2012 Hehe katten min heter Leo,og naboens katt heter Theo..Ingen av de passer på mennesker! Anonym poster: 16571446a486ebb9f91803c8e16735b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå