Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Leo?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en bekjent som ønsker å kalle gutten sin for Leo, men selv synes jeg det er et grusomt navn...

 

I samme slengen, hva med Theo?

 

Anonym poster: 8917a2936d1642ae02799595a7b83dad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en bekjent som nettopp har gitt sønnen sitt det navnet. Ikke ett navn jeg ville valgt selv. Theo synes jeg derimot er fint.

 

Anonym poster: 97a1e1f62180aaa62303b248660447f4

Skrevet

Synes det er fint! En gutt på 7 som jeg er veldig glad i heter det! :) :)

Skrevet

Kjedelig og Oppbrukt

 

Anonym poster: ea65d81e6dda0a66d2a8c2d98b736a36

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Er bare forstavelser til navn.

Leonard, Leopold

Teodor, Teobald

Skrevet

Synes det er et koselig navn,hvis det har Mellomnavn,ellers er jeg ikke glad i det , Litt kjedelig egentlig.

Skrevet

Hehe katten min heter Leo,og naboens katt heter Theo..Ingen av de passer på mennesker! :)

 

Anonym poster: 16571446a486ebb9f91803c8e16735b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...