Gå til innhold

Hvordan hakke opp sjokoladen til kjeks ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns d tok lang tid v å bruke kniv :)

Andre forslag??

Anonym poster: b0d5c4af9694c721ee56a88de83bc727

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går det an å raspe? Eller blir det kanskje for tynne biter?

Skrevet

Hva slags sjokolade/kjeks? Oreo?

Anonym poster: 22a740770017136b2579778442ae6719

Skrevet

Har du ikke builtinchocolatechopper på husholdningskvernen din?

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Hvor smått skal det være? Jeg pleier å legge sjokoladen mellom bakepapir, så knar og banker jeg med kjevlen, om det bare skal være biter, så funker det, hvis ikke så tar du rasp ;)

Skrevet

Jo, det er derfor hun gidder å stresse med å bruke kjempelang tid på å hakke opp alt med kniv...

Anonym poster: fe430cf39b305ba3edc8d9f7946e3bb5

Skrevet

Jo, det er derfor hun gidder å stresse med å bruke kjempelang tid på å hakke opp alt med kniv...

Anonym poster: fe430cf39b305ba3edc8d9f7946e3bb5

Fælt så spydig man skulle være da! Tenk om Elsker livet nevner det, fordi mange har det med å glemme av smarte løsninger på kjøkkenmaskinene sine.

Anonym poster: 75a2fd8b69bb98df88792f60a079c9ae

Skrevet

har ikke det på min kjøkkenmaskin tror jeg, men den hakker sjokolade som bare det fordet :P

Skrevet

Stavmikser eller blender funker utmerket. Eller bruker jeg metoden som Barn & Engler foreslår. Du kan også ha sjokoladen i en plastpose (frysepose eller lignende) før du banker løs, så slipper du å plukke sjokoladebiter fra gulvet etterpå (jeg må i alle fall gjøre det )

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Stavmikser eller blender funker utmerket. Eller bruker jeg metoden som Barn & Engler foreslår. Du kan også ha sjokoladen i en plastpose (frysepose eller lignende) før du banker løs, så slipper du å plukke sjokoladebiter fra gulvet etterpå (jeg må i alle fall gjøre det )

Brettekanter på bakepapiret ;) hehe.. Har gjort det en gang uten, og halve sjokoladen var spredt utover gulvet.. kremt

Skrevet

Brettekanter på bakepapiret ;) hehe.. Har gjort det en gang uten, og halve sjokoladen var spredt utover gulvet.. kremt

Hehe høres kjent ut ;)

Smart med brettekanter! Det skal jeg huske på :)

Skrevet
Jo, det er derfor hun gidder å stresse med å bruke kjempelang tid på å hakke opp alt med kniv... Anonym poster: fe430cf39b305ba3edc8d9f7946e3bb5
Fælt så spydig man skulle være da! Tenk om Elsker livet nevner det, fordi mange har det med å glemme av smarte løsninger på kjøkkenmaskinene sine. Anonym poster: 75a2fd8b69bb98df88792f60a079c9ae

Regner selvsagt med at alle har det på lik linje med toastjern i dashbordet på bilen.

Skrevet

Å stavmikser ja :):) det skal prøves!!!! Flott tips!! Det skal være biter i kjelde e. Mammas oppskrift så her i huset blir d ikke 7 Sorter ;)

Anonym poster: 2cfdfc59c0699188e83904ace802b6f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...