Gå til innhold

Hvordan pynter dere juletreet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det fullpynta tre med pynt på hver eneste gran,norske flagg og det som er eller er det litt mer ryddig og systematisk pynta?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enkelt :) med lys,Noen Kuler, og litt forskjellig andre små ting :)

Skrevet

Vi var så tåpne å bruke 600 kr på nye lys i fjor. LED. Og de er blålige! Iskalde fæle lys. Kjekt å ha 7 forskjellige trinn, men det er det eneste kjekke.

Så jeg måtte ut i full fart å kjøpe masse hvitt og sølv, for mitt røde og gull kræsja jo totalt!

Jeg har pyntet treet i år, og hater det ..

 

Til neste år kjøper jeg nye lys, dette er ikke jul!

(eller over nyttår, da det er salg) ;)

 

Anonym poster: c0d26c97e885b81eb483082734e42755

Skrevet

Mitt tre er komplett kaos :-) Kuler, lys, flagg og glitter i skjønn og kaotisk orden :-) Slmpelten elsker treet mitt :-)

Skrevet

har kjøpt røde kuler og noen små røde hjerter foreløpig, skal kjøpe sølv kuler også, så blir det lys. Kanskje glitter?

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Juletreet er overhodet ikke systematisk, nei.

Der er det blanding av hummer og kanari i pynten, gitt, gammel pynt, opp mot 70-80 år det eldste, tenker jeg, og "ny" pynt, som jeg selv har kjøpt. Noen få glitterlenker, som henger nedover, og et par flagglenker på "tvers".

 

Jeg må være ærlig og si at jeg misliker "designjuletrær".

Skrevet

Vi har nok et ganske systematisk pyntet juletre. I år feirer vi i feriehuset vårt, som er et gammelt trehus fra 1909, og som har den stilen inne.

Så da er det mye ny julepynt i år, og jeg har sydd/ laget mesteparten selv slik at det står helt i stil med stuen.... :)

Skrevet

Mitt tre er komplett kaos :-) Kuler, lys, flagg og glitter i skjønn og kaotisk orden :-) Slmpelten elsker treet mitt :-)

 

Må også legge til at alle kuler og pynt på treet er det en hitorie bak, arvet, kjøpt på turer, fått i gave etc. Så treet er ganske personlig og det ligger mye følelser bak :-)

Skrevet

Vi har vel litt kaos. Glitter, lys, julekuler og figurer. Mye er kjøpt i storbyer, bla i butikken Christmas cottage i NYC :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...