♥ Skrevet 15. desember 2012 #1 Skrevet 15. desember 2012 Er det fullpynta tre med pynt på hver eneste gran,norske flagg og det som er eller er det litt mer ryddig og systematisk pynta?
Februargullet2013 Skrevet 15. desember 2012 #2 Skrevet 15. desember 2012 Enkelt med lys,Noen Kuler, og litt forskjellig andre små ting
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2012 #3 Skrevet 15. desember 2012 Vi var så tåpne å bruke 600 kr på nye lys i fjor. LED. Og de er blålige! Iskalde fæle lys. Kjekt å ha 7 forskjellige trinn, men det er det eneste kjekke. Så jeg måtte ut i full fart å kjøpe masse hvitt og sølv, for mitt røde og gull kræsja jo totalt! Jeg har pyntet treet i år, og hater det .. Til neste år kjøper jeg nye lys, dette er ikke jul! (eller over nyttår, da det er salg) Anonym poster: c0d26c97e885b81eb483082734e42755
Audix78 Skrevet 15. desember 2012 #4 Skrevet 15. desember 2012 Mitt tre er komplett kaos :-) Kuler, lys, flagg og glitter i skjønn og kaotisk orden :-) Slmpelten elsker treet mitt :-)
stch85 Skrevet 15. desember 2012 #5 Skrevet 15. desember 2012 har kjøpt røde kuler og noen små røde hjerter foreløpig, skal kjøpe sølv kuler også, så blir det lys. Kanskje glitter?
Gjest Hercule Poirot Skrevet 15. desember 2012 #6 Skrevet 15. desember 2012 Juletreet er overhodet ikke systematisk, nei. Der er det blanding av hummer og kanari i pynten, gitt, gammel pynt, opp mot 70-80 år det eldste, tenker jeg, og "ny" pynt, som jeg selv har kjøpt. Noen få glitterlenker, som henger nedover, og et par flagglenker på "tvers". Jeg må være ærlig og si at jeg misliker "designjuletrær".
Modesty Blaise. Skrevet 15. desember 2012 #7 Skrevet 15. desember 2012 Vi har nok et ganske systematisk pyntet juletre. I år feirer vi i feriehuset vårt, som er et gammelt trehus fra 1909, og som har den stilen inne. Så da er det mye ny julepynt i år, og jeg har sydd/ laget mesteparten selv slik at det står helt i stil med stuen....
Audix78 Skrevet 15. desember 2012 #8 Skrevet 15. desember 2012 Mitt tre er komplett kaos :-) Kuler, lys, flagg og glitter i skjønn og kaotisk orden :-) Slmpelten elsker treet mitt :-) Må også legge til at alle kuler og pynt på treet er det en hitorie bak, arvet, kjøpt på turer, fått i gave etc. Så treet er ganske personlig og det ligger mye følelser bak :-)
Nettie+jentungen Skrevet 15. desember 2012 #9 Skrevet 15. desember 2012 Vi har vel litt kaos. Glitter, lys, julekuler og figurer. Mye er kjøpt i storbyer, bla i butikken Christmas cottage i NYC
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå